یک بانوی بسیجی در گفتگو با بسیج:

معضل بیکاری از سوی مسوولان جدی گرفته شود

فاطمه نوروزی گفت: معضل بیکاری به عنوان یکی از مهم ترین عوامل آسیب های اقتصادی و اجتماعی کشورمان است که باید از سوی مسوولان جدی گرفته شود.
کد خبر: ۸۹۴۶۶۸۸
|
۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۳

فاطمه نوروزی کارشناس ارشد بسیجی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهارداشت: معضل بیکاری به عنوان یکی از مهم ترین عوامل آسیب های اقتصادی و اجتماعی کشورمان است که باید از سوی مسوولان جدی گرفته شود.

وی با بیان اینکه اهمیت اشتغال زایی برای فارغ التحصیلان دانشگاهی امری ضروری است افزود: مهم ترین منبع درآمد اشتغال جدید در کارآفرینی و بنگاه های اقتصادی کوچک و متوسط در بخش کشاورزی است. این در حالی است که گسترش بنگاه های کوچک و زودبازده به عنوان یکی از استراتژی های افزایش اشتغال و درآمد سرانه مورد توجه قرار می گیرد.

این  بانوی بسیجی در ادامه افزود: سرمایه گذاری در بخش کشاورزی به عنوان یکی از مهم ترین عوامل رشد و پیشرفت اقتصادی شناخته شده است از اینرو استفاده بهینه و کاراتر از سایر عوامل تولید اعم از کار و یا عامل زمین در کشاورزی نیز از اهمیت فراوانی برخوردارند.

نوروزی خاطرنشان کرد: یکی از مرسوم ترین راه های تامین سرمایه واحدهای تولیدی، اعطای اعتبار و رفع نیازهای پولی آنها توسسط سیستم بانکی کشور می باشد. سیستم بانکی کشورمان باید بخش کشاورزی را بیشتر مورد توجه و حمایت قرار دهند

ارسال نظرات