قیمت نفت خام سبک ایران در هفته منتهی به سوم نوامبر (جمعه، ۱۲ آبان‌ماه) با یش از ۲ دلار افزایش از مرز ۶۰ دلار برای هر بشکه فراتر رفت.
کد خبر: ۸۹۴۶۶۶۳
|
۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۶
 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج،  قیمت نفت خام سبک ایران در هفته منتهی به سوم نوامبر (جمعه، ۱۲ آبان‌ماه) با ۲ دلار و ۵۹ سنت افزایش به ۶۰ دلار و چهار سنت برای هر بشکه رسید، میانگین قیمت نفت خام ایران از ابتدای سال ۲۰۱۷ تاکنون ۵۰ دلار و ۳۹ سنت برای هر بشکه بوده است.

قیمت نفت خام سنگین ایران نیز در دوره مورد بررسی ۲ دلار و ۵۲ سنت برای هر بشکه افزایش یافت و به ۵۷ دلار و ۴۷ سنت برای هر بشکه رسید. قیمت سبد نفتی اوپک نیز به ۵۸ دلار و ۷۳ سنت برای هر بشکه رسید که نسبت به هفته گذشته ۲ دلار و ۳۹ سنت افزایش یافته است.

قیمت نفت خام شاخص دبلیو تی آی در هفته منتهی به سوم نوامبر، ۲ دلار و ۱۱ سنت افزایش یافت و به ۵۴ دلار و ۶۰ سنت برای هر بشکه رسید. در هفته مورد بررسی قیمت نفت خام شاخص برنت ۲ دلار و ۲۵ سنت، افزایش یافته و به ۶۰ دلار و ۸۳ سنت برای هر بشکه رسیده است.

قیمت نفت خام شاخص‌های دوبی و عمان نیز به ترتیب ۵۸ دلار و ۷۷ سنت و ۵۸ دلار و ۷۰ سنت برای هر بشکه بوده است که نسبت به هفته گذشته به ترتیب ۲ دلار و ۵۱ سنت و ۲ دلار و ۵۶ سنت افزایش نشان می‌دهد.

ارسال نظرات