فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم در جلسه برنامه ریزی و هماهنگی گردان بیت المقدس نوع اول با اشاره به عظمت و جايگاه نظام مقدس جمهوري اسلامي در منطقه و جهان گفت: هر اقدامي كه در جهت ارتقاء قدرت دفاعي انجام شود يك ضرورت است.
کد خبر: ۸۹۴۶۶۳۲
|
۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم در جلسه برنامه ریزی و هماهنگی گردان بیت المقدس نوع اول با اشاره به عظمت و جایگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی در منطقه و جهان گفت: هر اقدامی که در جهت ارتقاء قدرت دفاعی انجام شود یک ضرورت است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، جلسه برنامه ریزی و هماهنگی گردان بیت المقدس نوع اول حوزه مقاومت بسیج امام علی (ع) با حضور فرمانده سپاه ناحیه خاتم، مسئول عملیات ناحیه و حوزه و فرمانده حوزه برگزار شد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم در این جلسه با اشاره به عظمت و جایگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی در منطقه و جهان گفت: هر اقدامی که در جهت ارتقاء قدرت دفاعی انجام شود یک ضرورت است.
سرهنگ آزادی نژاد افزود: نظام جمهوری اسلامی یکی از آرمان‌های انقلاب است و در حقیقت یک نظام سیاسی ست که هم هدف و آرمان و هم دستاورد است که باید حفظ شود.
وی بیان داشت: انقلاب و نظام جمهوری اسلامی مسیری را دنبال می‌کند که مبیّن تکامل جبهه حق و باطل است و از آنجا که جبهه حق و باطل تمام شدنی نیست باید همیشه آمادگی لازم وجود داشته باشد.
آزادی نژاد در پایان خواستار برگزاری گشت‌های محله محور وفراخوانی‌های گردان بیت المقدس نوع اول شد و بر آمادگی و بالا بردن توان رزمی و دفاعی این گردان تاکید کرد.
در پایان جلسه نیز مسئول عملیات ناحیه توضیحاتی در خصوص نحوه برگزاری گشت‌های محله محور و اجرای فراخوانی‌ها ارائه نمود.
ارسال نظرات