رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ابهر:
در بازرسی از منزل یک شکارچی متخلف تعداد 2 قطعه کبک زنده ولاشه دوقطعه کبک به انضمام یک قبضه سلاح شکاری تک لول متعلق به غیر به همراه 6تیر فشنگ ساچمه ای دوعدد قفس ویژه نگهداری پرندگان وحشی کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۸۹۴۶۵۹۰
|
۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ابهر از دستگیری یک فرد متخلف در شهرستان ابهربه جرم زنده گیری وشکارکبک خبر داد گفت: در پی دریافت گزارش های مردمی مبنی بر انجام تخلفات شکار و صید توسط یک فرد متخلف پس از انجام تحقیقات محلی، شناسایی متخلف و کسب مجوز قضایی بازدید از منزل از مقامات قضایی شهرستان ابهر از منزل متخلف در روستای خلیفه حصار ابهر بازدید و یک قبضه سلاح شکاری تک لول متعلق به غیر به همراه 2 قطعه کبک زنده، لاشه ی دو قطعه کبک ،4رشته تور زنده گیری و2عدد قفس نگهداری پرندگان وحشی کشف و ضبط گردید .

هادی کاظمی با بیان اینکه متخلف بومی شهرستان ابهر می باشد افزود: پس از تشکیل پرونده به منظور رسیدگی حقوقی و اعمال قانون به مراجع قضایی شهرستان ابهر معرفی شد.

وی اظهار داشت: برای شکار هر قطعه کبک مبلغ 2 میلیون ریال جریمه به عنوان ضرور و زیان درنظرگرفته شده است که باید از سوی متخلفان به حساب محیط زیست واریز شود و از لحاظ جنبه عمومی جرم نیز قاضی پرونده رای می دهد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ابهر تصریح کرد: عموم هم استانی‌ها می‌توانند به عنوان همیار محیط زیست این اداره را در برخورد با متخلفان این حوزه یاری کنند

ارسال نظرات