معاون فرهنگی و قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان:

نمایشگاه کتاب در زنجان تا سوم آذرماه دایر می باشد

فرهنگسرای امام خمینی(ره) زنجان از ٢٠ آبان‌ماه به مدت دوهفته، تا سوم آذرماه میزبان علاقه‌مندان به کتاب خواهد بود.
کد خبر: ۸۹۴۶۵۲۸
|
۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون فرهنگی و قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به این نمایشگاه گفت: کتاب‌هایی با موضوعات عمومی، علمی، تاریخی، مذهبی، شعر و کمک درسی در این نمایشگاه به فروش می‌رسد و غرفه مستقل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز در آن فعالیت میکند.

ابراهیم قاسمی با اشاره به زمان برگزاری نمایشگاه افزود: فرهنگسرای امام خمینی(ره) زنجان از ٢٠ آبان‌ماه به مدت دوهفته، تا سوم آذرماه میزبان علاقه‌مندان به کتاب خواهد بود.

معاون فرهنگی و قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در خصوص ساعات بازدید از نمایشگاه نیز اظهار داشت: نمایشگاه همه روزه از ساعت ٨ و ٣٠ دقیقه تا ١٢ و ٣٠ دقیقه ظهر و همچنین از ساعت ١٥ تا ١٩ و ٣٠ دقیقه عصر برای بازدید علاقه‌مندان دایر بوده و تخفیفات ویژه برای خریداران از این نمایشگاه در نظر گرفته شده است.

گفتنی است، نمایشگاه کتاب در فرهنگسرای امام خمینی(ره) به مناسبت بیست و پنجمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی و با بیش از ٣ هزار عنوان کتاب و با حضور فرماندار این شهرستان و معاون فرهنگی و قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان افتتاح شد.

 

ارسال نظرات