فرمانده سپاه بیجار گفت: همزمان با هفته بسیج ۱۹۴ عنوان برنامه در ۱۴۷ پایگاه مقاومت، مساجد و اماکن ورزشی و فرهنگی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۴۶۵۲۴
|
۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حسن عسگری در جلسه شورای اداری اظهار داشت: بزرگترین اجتماع انسانی به عشق اباعبدالله الحسین (ع) در شهر کربلا در حال شکل گرفتن است.

وی با بیان اینکه عشق به امام حسین (ع) موجب شکل گیری این اجتماع بی نظیر در جهان اسلام شده است، گفت: برخی از رسانه‌های غربی با سکوت اختیار کردن سعی در بایکوت کردن این اجتماع بزرگ حسینی را دارند.

فرمانده سپاه بیجار در ادامه با گرامیداشت سی و هشتمین سالگرد تشکیل بسیج مستضعفین، افزود: جامعه امروز ما نیازمند پرداختن به تفکر بسیجی است.

عسگری تصریح کرد: از بدو تشکیل پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هر کجا با تفکر بسیجی ورود پیدا کردیم، موجب پیروزی شد.

وی با تاکید بر اینکه در جنگ تحمیلی عراق بر ایران تفکر بسیجی موجب پیروزی رزمندگان اسلام در برابر جهان کفر شد، گفت: برتری در صنایع دفاعی و نظامی با پشتوانه تفکر بسیجی میسر شده است.

فرمانده سپاه بیجار اعلام داشت: الگو گیری از انقلاب اسلامی توسط کشور‌های منطقه و پیروزی آن‌ها در برابر جهان تکفیری بر اساس تفکر بسیجی بود که برکت ولایت فقیه میسر شده است.

عسگری با تاکید بر راینکه ولایت فقیه موجب سازماندهی و انسجام ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی شده است، بیان داشت: اشاعه تفکر بسیجی در نقلاب اسلامی مدیون ولایت فقیه است.

این مسئول خاطر نشان کرد: امروز در جامعه نیازمندیم با تفکر بسیجی ورود پیدا کنیم تا بتوانیم موفق شویم.

وی با اشاره به شعار سال و مشکلات اقتصادی در جامعه، گفت: تنها راه حل مشکلات اقتصادی جامعه استفاده از تفکر بسیجی است.

برگزاری همایش آیت الله فاضل گروسی

فرمانده سپاه بیجار در ادامه سخنان خود از اجرای ۱۹۴ عنوان برنامه در ۱۴۷ پایگاه، مساجد و اماکن ورزشی و فرهنگی همزمان با هفته بسیج در بیجار خبر داد.

عسگری گفت: برگزاری یادواره شهداء، ویژه برنامه هفته بسیج، تور‌های ایست و بازرسی، خدمات رسانی به مناطق محروم، برگزاری نشست‌های روشنگری، تجمع میقات صالحین، جشنواره‌های فرهنگی، هنری و اعزام اردو‌های جهادی از مهمترین برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان بیجار است.

وی تصریح کرد: گردهمایی عظیم بسیجیان در ۵ آذر و تجدید پیمان با آرمان‌های امام و رهبری نقطه عطف برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان بیجار است.

فرمانده سپاه بیجار از برگزاری همایش بزرگ گرامیداشت آیت الله فاضل گروسی در آینده نزدیک توسط ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیجار با حضور شخصیت‌های برجسته کشوری خبر داد.

عسگری در پایان بر فعال شدن کارگروه‌های کنگره ۵۴۰۰ شهید استان کردستان جهت انجام فعالیت‌های مربوطه تاکید کرد.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات