خبرهای داغ:
مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند خبر داد
مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند از برپایی نمایشگاه کتاب به مناسبت فرارسیدن هفته کتاب در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۴۶۵۱۰
|
۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱

برپایی نمایشگاه کتاب به مناسبت هفته کتاب در نهاوندمحمود مصباح در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند از برپایی نمایشگاه کتاب به مناسبت فرارسیدن هفته کتاب در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند با همکاری انتشارات فرهنگ جامع تهران اقدام به برپایی نمایشگاه کتاب با بیش از 20 هزار جلد و در  2 هزار عنوان کرده است.

وی افزود: کتب ارائه شده در این نمایشگاه در موضوعات تاریخی، دینی، فلسفی، پزشکی، ادبی، اجتماعی، فرهنگی و ... است که با هماهنگی و تمهیدات اعمال شده با 50 در صد تخفیف در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت.

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند با تأکید بر اینکه ارائه تخفیف و بن برای کتاب به نوعی تکریم اهالی فرهنگ است، تصریح کرد: هدف از این تخفیف‌ها ایجاد علاقه به ویژه در بحث کتاب و کتابخوانی برای افرادی است که در این نمایشگاه شرکت می‌کنند و این خود می‌تواند یک امتیاز خوب برای کسانی باشد که به کتاب و خواندن آن علاقمند هستند.

وی بیان کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه ترویج و توسعه فرهنگ مطالعه توسعه و تعمیق فرهنگ کتابخوانی و همچنین جذب کتاب‌های تازه و مربوط به سال‌های اخیر است چراکه مردم امروز بیشتر به دنبال خواندن‌ کتاب‌های تازه، تخصصی و مفید هستند بنابراین همه تلاش ما این است که این نمایشگاه در سطح کیفی برگزار شود.

مصباح افزود: این نمایشگاه از 20 آبان‌ماه به مدت 20 روز از ساعت 8 تا 13 و 14 تا 18 در محل برگزاری نمایشگاه واقع در بلوار شهید بهشتی، خیابان معلم، مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی(ره) شهرستان نهاوند آماده بازدید علاقمندان و فرهنگ دوستان است.

وی از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده این اداره در هفته کتاب را برپایی نمایشگاه هنرهای تجسمی، برپایی عصر شعر، برگزاری چندین برنامه نقد کتاب، رونمایی از جدیدترین انتشارات هنرمندان شهرستان و تقدیر از فعالان عرصه کتاب و کتابخوانی عنوان و خاطرنشان کرد: با تلاش‌ها و ‌برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده شاهد برگزاری برنامه‌های متنوع و خوبی در شهرستان نهاوند باشیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات