خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشجویی قزوین اذعان کرد: رفتارهای اخیر اسرائیل همچون دغدغه جدیدی برای وی و همپیمانانش از 8287 روز باقی‌مانده تا برچیده شدن اسرائیل است.
کد خبر: ۸۹۴۶۵۰۱
|
۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۳

مهدی برزگر مسئول بسیج دانشجویی قزوین در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین درخصوص مسائل مربوط به خاورمیانه و دخالت‌های آمریکا در منطقه اظهار کرد: کشورهای عربی و شیوخ عرب که تنها ابزاری برای رسیدن اسرائیل به اهدافش در منطقه هستند مادامی که بتوانند اسرائیل را به متاع برسانند مورد احترام هستند و به محض گذشتن تاریخ مصرفشان، اسرائیل برای دسترسی به منابع سرشار این کشورها قطعا به سراغشان می‌رود چرا که یهود خود را نژاد برتر دانسته و منابع را از آن خود می‌پندارند.
برزگر در ادامه افزود: با وجود تلاش‌های کشورهای دیگر در حمله به آمریکا و اسرائیل که نمونه آن اتحاد شش کشور عربی و حاشیه خلیج فارسی که آمریکا در کمتر از 24 ساعت آن‌ها را در هم شکست در حالی که در جنگ 33 روز لبنان، جبهه مقاومت تنها با یک چهارم از نیروهای خود توانست با الگوپذیری از فرهنگ و مکتب عاشورا اسرائیل را متوقف سازد.
وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر عمر بیست و پنج ساله اسرائیل خاطر نشان کرد: رفتارهای اخیر اسرائیل همچون دغدغه جدیدی برای وی و همپیمانانش از 8287 روز باقی‌مانده تا برچیده شدن اسرائیل است.
مسئول بسیج دانشجویی تبیین کرد: حسنی مبارک، قزافی، محمد مرسی، صدام و نمونه اخیر این افراد بارزانی که جدیدترین قربانی اعتماد به آمریکا و اسرائیل می باشد که قائله کردستان را در پی داشته است.
برزگر تصریح کرد: ترامپ که در شعارهای انتخاباتی خود، قرض‌های به بار آمده در دولت اوباما را سرسام‌آور و معیشت مردم را نامناسب خواند، پس از رسیدن به قدرت همچون وی به امور ادامه داد و این نشان‌دهنده آن است که در آمریکا هیچ حزبی مخالف دخالت‌ها در خاورمیانه و البته جنگ و نزاع‌ها نیستند.
وی در پایان یادآور شد: ترکیه و فرانسه نیز به تازگی سند قراردادهای نفتی‌شان با داعش افشا شده است و مشخصا اعتقادی به قوانین و استانداردهای بین‌المللی ندارند و اقدامات‌شان تاکنون تنها ظاهرسازی بوده‌است.
برزگر همچنین یادآور شد: سپاه نیز در مقابل هجمه اتهامات که سپاه را نفوذی و تروریست خواندند عملکرد خوب و کاملا انقلابی داشته و در همین راستا مسئولین هم مواضع درستی گرفته اند که امیدوار به عمل صحیحشان دراین‌خصوص هستیم.
1006/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها