نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا: مقطع دوم استقرار اسلام بود که در غدیر تجلی پیدا کرد و مقطع سوم عاشورا است به طوری که اگر این عاشورا نبود زحمات پیامبر به هدر می رفت. بقای اسلام به عاشورا است همانطور که امام(ره) فرمودند این عاشورا است که اسلام را زنده نگه داشته است.
کد خبر: ۸۹۴۶۴۷۲
|
۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۷

 به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از  فرهنگی تبلیغات دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه سوادکوه شمالی نشست سیاسی و روشنگری در حسینیه سرچاک شهرستان سوادکوه شمالی و با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین غلامی نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا برگزار گردید.

در این نشست که امام جمعه شهرستان نیز حضور داشت، حجت الاسلام و المسلمین غلامی در سخنانی با توجه به مقاطع حساس و سرنوشت ساز آغاز اسلام تا شرایط کنونی اظهار داشت: این شرایط در پنج مقطع قابل برسی است. اولین مقطع بعثت رسول خدا بود که آغاز و شروع اسلام است.

وی افزود: در آن زمان دشمنان چشم امید به بعد از رحلت پیامبر بسته بودند همانطور که دشمنان کنونی فکر می کردند که بعد از رحلت حضرت امام(ره) کار این انقلاب تمام است. حجت الاسلام غلامی ادامه دادند: مقطع دوم استقرار اسلام بود که در غدیر تجلی پیدا کرد و مقطع سوم عاشورا است به طوری که اگر این عاشورا نبود زحمات پیامبر به هدر می رفت. بقای اسلام به عاشورا است همانطور که امام(ره) فرمودند این عاشورا است که اسلام را زنده نگه داشته است.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا افزود: مقطع چهارم انقلاب اسلامی است. این انقلاب فقط برای تغییر یک نظام از شاهنشاهی به اسلامی نبوده است بلکه این انقلاب برای زمینه سازی برای ظهور امام زمان (عج) تشکیل شده است.

وی گفت: با توجه به این مقاطع، مقطع پنجم ظهور حضرت ولی عصر (عج) است که در نتیجه آن اسلام در همه جهان گسترش پیدا خواهد نمود.

 در پایان این مراسم از برگزیدگان شعب نمایندگی تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها