خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه قاینات گفت: مسجد محوری ازاولویت های اصلی ما در برنامه های هفته بسیج است وبا توجه به این که دشمن از پایگاه اصلی ومردمی ما یعنی مسجد واهمه داشته است لذا توجه ویژه به این پایگاه مردمی در دستور کار بسیج قرار گرفته است .
کد خبر: ۸۹۴۶۴۵۵
|
۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹

حمیدرضا برات زاده فرمانده سپاه ناحیه قاینات در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی با اشاره به برنامه های هفته بسیج شهرستان گفت: با توجه به این که دشمن از پایگاه اصلی ومردمی ما یعنی مسجد واهمه داشته است لذا توجه ویژه به این پایگاه مردمی در دستور کار بسیج قرار گرفته است ورویکرد مسجد محوری از برنامه های هفته بسیج امسال خواهد بود.

فرمانده سپاه ناحیه قاینات در جلسه برنامه ریزی هفته بسیج گفت: هفته بسیج یادآور رخدادهای شگرف ومبارکی است وبسیج وتشکیل بسیج نیز یکی از معجزات انقلاب اسلامی است واین اقدام تاریخی برای پاسخ به نیاز های حیاتی کشور ، در همه عصرها و زمان ها است.

 

وی افزود: هفته بسیج آینه مجسم بصیرت وفداکاری ، وفاداری، نماد قله های عظمت علمی وفرهنگی و ورزشی و.. است.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصار الرضا(ع)خراسان جنوبی درادامه تصریح کرد: امروزه ازنقش بسیج در بازدارندگی واقتدار دفاعی ایران اسلامی درکنار سایر نیروهای  مسلح نمی توان چشم پوشی کرد .

برات زاده ادامه داد: بسیج یک موضوع کاملا مردمی است ومردم سکان دار و هدایت گر این  موضوع هستند ونقش آفرین اصلی در ماموریت ها و برنامه ها بسیجیان هستند واقدامات مفید وموثری را تاکنون انجام داده اند.

وی ادامه داد: بسیج همه آحاد ملت وکسانی هستندکه  دل در گرو انقلاب اسلامی وارزشها دارند .

 

فرمانده سپاه ناحیه قاینات استکبار ستیزی، اخلاص، سازش ناپذیری، ولایت مداری، صداقت، تقوا، ایمان ، صبر واستقامت ، شجاعت وشهادت طلبی و...از ویژگی های یک نیروی بسیج مردمی برشمرد وگفت: بسیج ذخیره تمام نشدنی برای نظام وانقلاب است .

وی با اشاره به شعار محوری هفته بسیج امسال"بسیج مظهر مردم سالاری دینی " است گفت: هفته بسیج امسال از 29آبان ماه آغاز و تا5آذر ادامه خواهد داشت.

برات زاده  با اشاره به اهم برنامه های هفته بسیج گفت: امسال نیز همانند سال های گذشته برنامه های خاصی به همت پایگاههای بسیج وحوزه های مقاومت در سطح شهرستان خواهیم داشت و در کنار برنامه های پایگاهی وحوزه ای برنامه های منسجمی از جمله همایش پیشکسوتان بسیجی،همایش بزرگ 5آذر، افتتاح کتابخانه ، خانه عالم، گلزار شهدا، پایگاههای مقاومت بسیج و... را در دستور کار داریم.

وی توجه به اعتلای بسیج وخدمت رسانی ومحرومیت زدایی را از برنامه های بسیج در طول سال ذکر کرد وگفت: مسجد محوری ازاولویت های اصلی ما در برنامه های هفته بسیج است  وبا توجه به این که دشمن از پایگاه اصلی ومردمی ما یعنی مسجد واهمه داشته است لذا توجه ویژه به این پایگاه مردمی در دستور کار بسیج قرار گرفته است  ورویکرد مسجد محوری از برنامه های هفته بسیج امسال خواهد بود.

برات زاده ضمن تقدیر وتشکر از کلیه ادارات ونهادهایی که در سایر برنامه های هفته بسیج ، سپاه وبسیج را در برگزاری برنامه ها تاکنون همراهی کرده اند گفت: خواسته ما این است که امسال هم با توجه به شرایط ویژه وخاصی که در آن قرار داریم همکاری وحضور نیروهای اداری وبسیجی در برنامه ها پررنگ تر باشد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها