خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین گفت: تجمع مسلمانان در اربعین حسینی بی‌نظیر بوده که به برکت خون به ناحق ریخته شده‌ی حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) همه ساله انجام می‌شود.
کد خبر: ۸۹۴۶۴۳۴
|
۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۰

 

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، غلامرضا حقایق‌پور، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، در جلسه شورای معاونین بنیاد استان قزوین گفت: همایش عظیم اربعین حسینی پیام بزرگی برای همه جهانیان دارد و آن وحدت مسلمین در تحقق اهداف امام حسین(ع) می‌باشد.
وی افزود: این حرکت مردمی و پرجوش فقط در مکتب اسلام رخ می‌دهد و مسوولین می‌بایستی از این ظرفیت بزرگ برای پیشبرد دین مقدس اسلام بهره‌برداری کنند.
حقایق‌پور با بیان اینکه همایش عظیم اربعین حسینی دشمنان را به وحشت انداخته است، گفت: تجمع مسلمانان در این همایش بی‌نظیر بوده که به برکت خون به ناحق ریخته شده‌ی حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) همه ساله انجام می‌شود.
در این نشست، تبعات دفن افراد عادی در گلزارهای شهدای شهرستان‌ها و روستاهای استان قزوین مورد بررسی قرار گرفت و نسبت به رفع این معضل اجتماعی تاکید شد.
همچنین در نشست فوق، با توجه به آغاز بررسی ارزشیابی عملکرد کارکنان در سال 95، توجیه معاونان و روسای شهرستان‌ها در خصوص شیوه‌ی تکمیل فرم‌های مربوطه بحث و بررسی شد.
1003/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها