عباسی گفت: بسیج می‎تواند بسیاری از پروژه‎ها و امور را با کیفیت بالا و با کمترین هزینه به سرانجام و اتمام برساند از این جهت ضرورت دارد دولت از این ظرفیت در جهت پیشرفت کشور و اهداف انقلاب اسلامی استفاده کند.
کد خبر: ۸۹۴۶۴۰۸
|
۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۴

اسدالله عباسی، نماینده مردم رودسر و عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی با اشاره به حضور پرثمر بسیج در عرصه‎های مختلف بیان داشت: بسیج اراده مردمی توام با ایمان است و برای سیادت از ارزش‎های انقلاب و نظام در عرصه‌های مختلف مشارکت و حضور جدی داشته و نتایج خوب و توفیقات فراوانی را برای کشور به دنبال داشته است.

نماینده مردم رودسر در ادامه به اثرگذاری بسیج بر کشورهای دیگر اشاره کرد و گفت: برخی از کشورها چون عراق، سوریه و .. از بسیج الگوبرداری کرده‎اند و این نشان می‎دهد الگوی بسیج الگویی موفق است که می‎تواند در روند پیشرفت و توسعه کشور تاثیرگذار باشد.

عضو هیئت رئیسه مجلس با اشاره به ظرفیت عظیم بسیج اظهار داشت: متاسفانه ما آن گونه که باید از همه ظرفیت‎های بسیج استفاده نکردیم، درحالی‎که می‎توانیم بیش از این از توان و ظرفیت بسیج در اقشار مختلف استفاده کنیم، در حال حاضر نیز در بحث اقتصاد مقاومتی می‎توان از ظرفیت بسیج مردمی استفاده کرد، چراکه این نهاد مردمی بسیاری از پروژه‎ها و امور را با کیفیت بالا و با کمترین هزینه می‎تواند به سرانجام و اتمام برساند از این جهت ضرورت دارد دولت از این ظرفیت و توان به درستی و در جهت پیشرفت کشور و اهداف انقلاب اسلامی استفاده کند.

ارسال نظرات