خبرهای داغ:
به همت حوزه بسیج امام خامنه ای اقبال شرقی برگزار شد؛

مراسم نمادین خطبه خوانی زینب(س) در روستای رزجرد

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام خامنه ای(مدظله العالی) اقبال شرقی گفت: مراسم خطبه خوانی حضرت زینب(س) منظور بازخوانی متن خطبه آن حضرت در روستای رزجرد برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۴۶۴۰۶
|
۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۲

سید محمد برزگری فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام خامنه ای(مدظله العالی) اقبال شرقی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوینن، اظهار کرد: مراسم خطبه خوانی حضرت زینب(س) در روستای رزجرد به منظور بازخوانی متن خطبه آن حضرت در شام و تبیین نقش ایشان در پایداری قیام کربلا به عنوان الگوی رفتاری زنان در جامعه، برگزار شد.
وی خاطر نشان کرد: حضرت زینب (س) با خطبه‌های گیرا و رسایش نشان داد که قیام حسینی قیام الهی است و چنگ زدن به دامان اهل بیت (ع) در حقیقت رهایی از گناه و دربند شیطان است..
برزگری تصریح کرد: حضرت زینب (س) به همه ما چه مرد و چه زن نشان داد که دفاع از ولایت بر همه کار‌ها اولویت دارد و باید همانند پروانه دور شمع وجود ولایت گشت و تنهایش نگذاشت.
فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام خامنه ای(مدظله العالی) اقبال شرقی عنوان کرد: حضرت زینب (س) با صلابت، شجاعت علی وار و درایت خود، پس از حادثه عاشورا، زینت خاندان عصمت و طهارت را حفظ کرد و نگذاشت عاشورا و کربلا در همانجا بماند.
وی در خاتمه یادآور شد: هدف از برگزاری این نمایش آشنایی مردم بویژه بانوان با فرهنگ اهل بیت (ع)، ترویج فرهنگ عاشورایی و ادامه راه عاشورا در ایام اسارت اهل بیت (ع) از اهداف برگزاری این نمایش بود.
4001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها