خبرهای داغ:
سیستم کنترل هوشمند مبتنی بر «جی پی اس» طراحی شده توسط یکی از شرکت های دانش بنیان منطقه آزد ارس، در پنجمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی رونمایی شد.
کد خبر: ۸۹۴۶۳۴۱
|
۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۸

این سیستم کنترل هوشمند با بهره گیری از سیستم هوشمند هدایت و کنترل از راه دور خودرو از پیام کوتاه و بلوتوث اجرا می شود.

این محصول تولید شده شرکت (مپجا)  که تنها در انحصار چند شرکت خودرو ساز مطرح دنیا از جمله مرسدس بنز می باشد و با بهره گیری از سیستم هوشمند هدایت و کنترل از راه دور خودرو از پیام کوتاه و بلوتوث اجرا می شود، نهایی بوده و مدیران آن با هدف جذب سرمایه گذار برای تولید انبوه و تجاری سازی در نمایشگاه ربع رشیدی حضور دارند.

پنجمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی با حضور نماینده ولی فقیه و استاندار آذربایجان شرقی آغاز بکار کرد که از 20 تا 24 آبان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تبریز در حال برگزاری است.

تجاری‌سازی فناوری، زون بندی تخصصی، حضور مشتریان فناوری، صنعت‌گران و سرمایه‌گذاران و مدیران دستگاه‌های اجرایی، راه‌اندازی تورهای سرمایه‌گذاری به عنوان متقاضیان فناوری، ارزش‌گذاری به عناصر اجرایی و اقتصادی در داوری و ارزیابی طرح‌ها، حضور صندوق‌های سرمایه‌گذاری و سازمان‌های حمایتی، حضور تشکل‌های تولیدی و دستگاه‌های اجرایی برای معرفی نیازهای فناوران از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های این نمایشگاه و جشنواره است.

این نمایشگاه در سه سطح ایده و تحقیق، توسعه و تجاری‌سازی فناوری و فروش و توسعه بازار برگزار می‌شود. تعدادی از حامیان این نمایشگاه توسعه‌گران نرم افزار آذربایجان، منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان آذربایجان شرقی، نمایشگاه بین‌المللی تبریز، استانداری آذربایجان شرقی و دانشگاه آزاد اسلامی هستند.

ارسال نظرات