خبرهای داغ:
فرمانده قرارگاه شمال غرب ارتش گفت: بازدارندگی دشمن در اثر اتحاد نیروهای مسلح و در راس آن فرماندهی معظم کل قوا حاصل شده است.
کد خبر: ۸۹۴۶۳۳۵
|
۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، امیرعلی حاجیلو فرمانده قرارگاه شمال غرب ارتش در دیدار با فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی گفت: نیروهای مسلح را در صف اول خدمت گذاران صادق به این نظام الهی عنوان کرد و اظهار داشت: خداوند قادر و رحمان را شاکریم به خاطر نعمت نبوت، امامت، رسالت، ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که در اثر خون شهدا مجاهدت و ایثار و جانبازی ملت ایران حاصل شده است.

وی با واکاوی مختصری از پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: با توجه به اینکه ظهور و بروز انقلاب اسلامی در منطقه زنگ خطری برای نظام سلطه و استعمارگران و استثمار گران محسوب می شد آمریکا و ایادی مربوطه با آن ها با داشتن قدرت اقتصادی و نظامی نمی توانستند نظام جمهوری اسلامی ایران که در برابر زیاده خواهی های آن ها ایستاده بود تحمل نمایند.

وی تصریح کرد: به همین علت توطه های مختلفی را در اشکال مختلف بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران علیه کشور انجام می دادند.

فرمانده قرارگاه شمالغرب ارتش افزود: البته اگرچه بر روی برخی عوامل محسوس و بخشی از عوامل غیر محسوس حساب باز می کنند اما روی توانی که مختص نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است نمی توانند حساب بازکنند.

وی گفت: مولفه هایی که مختص و نشان افتخاری برای نیروهای مسلح نظام جمهوری اسلامی ایران است و در اختیار هیچ ارتشی در دنیا قرار ندارد بحث ولایت مداری می باشد که دشمن از این موضوع غافل است.

فرمانده قرارگاه شمالغرب ارتش ولایت پذیری را اوج، کانون تجلی و تبلور وحدت و هماهنگی و انسجام و وحدت رویه بین نیروهای مسلح کشورمان عنوان کرد و خاطرنشان کرد: دشمن از این مسله غافل است و وحشت دشمن نیز از اتحادو انسجامی است که در بین نیروهای مسلح و نیروهای مسلح با مردم و ارتباطی که بین دانشگاه های علمی و دینی و نظامی می باشد.

وی به تهدیداتی که امروز در فراسوی مرزهای کشورمان است اشاره و افزود: بازدارندگی دشمن در اثر اتحاد نیروهای مسلح و در راس آن فرماندهی معظم کل قوا حاصل شده است.

وی وجود سپاهیان این سبزپوشان مدافع حریم امامت و ولایت، قران و اسلام را نیز به عنوان یک قدرتی ایستاده در برابر دشمن دانست که از آن وحشت دارند و گفت: دشمن مطمن باشد که هیچگاه به هدف خود که ایجاد تفرقه و اختلاف بین امت و ملت اسلامی و مسولین نظام است نخواهد رسید.

ارسال نظرات