خبرهای داغ:
همزمان با ایام سوگواری اربعین سرور و سالار شهیدان آیین بزرگداشت چهارمین سالگرد شهادت جوان دلیر شهید منصور مسلمی‌سواری شهید مدافع حرم خوزستان در اهواز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۴۶۳۳۲
|
۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۵

همزمان با ایام سوگواری اربعین سرور و سالار شهیدان آیین  بزرگداشت و یادبود چهارمین سالگرد شهادت جوان دلیر شهید منصور (ناصر) مسلمی‌سواری شهید مدافع حرم خوزستان با حضور اقشار مختلف مردم در کلانشهر اهواز برگزار می‌شود.

 این آئین معنوی امروز شنبه 20 آبان ماه مقارن با 22 صفر المظفر سال 1439 هجری قمری از ساعت 20 آغاز می‌شود و خوزستانی‌ها به ویژه جوانان اهوازی یاد و خاطره شهید مدافع حرم استان خوزستان را گرامی می‌دارند.

آیین بزرگداشت چهارمین سالگرد شهادت جوان دلیر شهید منصور (ناصر) مسلمی سواری در حسینیه شهرک شهید محلاتی اهواز واقع در اتوبان گلستان نرسیده به پمپ بنزین سیاحی پردیس برگزار می‌شود اقشار مختلف مردم به‌ویژه جمعی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، رزمندگان دوران هشت‌سال دفاع مقدس و بسیجیان سلحشور حضور می‌یابند.

 در این مراسم مردم اهواز به‌ویژه جوانان سلحشور به یاد و خاطره شهید مسلمی سواری زیارت عاشورا را قرائت می‌کنند و یاد این شهید مدافع حرم را نیز گرامی می‌دارند.

تجلیل از خانواده شهید نیز از دیگر برنامه‌های چهارمین سالگرد شهادت جوان دلیر شهید منصور (ناصر) مسلمی‌سواری شهید مدافع حرم خوزستان است.

  شهید منصور (ناصر) مسلمی سواری، دوم خردادماه سال 1360 در یک خانواده پرجمعیت در شهر سوسنگرد شهرستان دشت‌آزادگان استان خوزستان دیده به جهان گشود.

این جوان اهوازی همزمان با هجوم تکفیری‌ها به سوریه به همراه جمعی از دوستان افغانستانی خود به این کشور رفت و در روز دوم آبان‌ماه سال 1392 همزمان با روز عاشورا در دفاع از حرم حضرت زینب کبری(س) و حضرت رقیه خاتون(س) توسط گروه‌های تکفیری در سوریه به شهادت رسید.

پیکر مطهر شهید منصور مسلمی‌سواری، پس از انتقال به اهواز، با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، رزمندگان اسلام و بسیجیان در منطقه عین 2 تشییع شد.

پس از برگزاری آئین تشییع پیکر این شهید مدافع حرم به شهرستان حمیدیه منتقل شد و با بدرقه دوستان و بستگان در کنار شهدای آرامستان سیدهادی آرام گرفت.

از شهید مسلمی‌سواری دو فرزند پسر به نام‌های علیرضا و بنیامین و دو دختر به یادگار مانده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها