همایش کارآفرینی و اشتغال برای بازنشستگان زنجانی با هدف ارتقای سطح آگاهی و توانمند سازی بازنشستگان زیرپوشش صندوق بازنشستگی کشوری مدیریت زنجان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۴۶۳۱۶
|
۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان زنجان در همایش آشنایی با دوره‌های فنی و حرفه‌ای و تاثیر آن در مهارت آموزش و اشتغال و کارآفرینی و توانمندسازی  بازنشستگان گفت: دوران میانسالی یکی از بهترین دوران زندگی هر انسانی است.

میرهادی موسوی افزود: در سال‌های اخیر اقدام به برگزاری دوره‌های مختلف از جمله پیشگیری از آلزایمر، ورزش و تندرستی، کارآفرینی و اشتغال و تغذیه و بهداشت جهت بازنشستگان و خانواده آنها کرده است.

وی اظهار داشت: این برنامه‌ها با همکاری و هماهنگی کانون‌ها و دستگاه‌های اجرایی برگزار و هدف آن سلامت و بهداشت و حرفه‌آموزی بازنشستگان است.

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان زنجان با اشاره به مهم بودن نگرش و انگیزه افراد در زندگی، گفت: مهم‌ترین موضوعی که موجب نشاط و شادابی در یک فرد می‌شود، تصریح کرد: آموزش و فنی و حرفه آمادگی خود را برای این کار اعلام می‌کند تا در راستای توانمندسازی بازنشستگان و خانواده آنها کمک شایانی به این عزیزان داشته باشد.

گفتنی است، همایش که با هدف ارتقای سطح آگاهی و توانمند سازی بازنشستگان  زیرپوشش صندوق بازنشستگی کشوری مدیریت زنجان برگزار شد، موضوعاتی درباره آشنایی آموزش مهارت اشتغال و کارآفرینی بازنشستگان و فرزندان آنان مطرح و راهکارهای  در این زمینه بیان شد.

 

 

 

  

ارسال نظرات