حضور میلیونی عاشقان امام حسین (ع) در پیاده‌روی اربعین حسینی باعث ناراحتی دشمنان اسلام و خاری در چشم آنانی است که تاب این اتحاد، وحدت و همبستگی جهان اسلامی را ندارند.
کد خبر: ۸۹۴۶۲۹۹
|
۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، امام جمعه موقت زنجان در نماز جمعه این هفته زنجان گفت: اینکه آمریکا به دنبال بهره‌کشی از ملت ایران است

حجت‌الاسلام سیدیعقوب موسوی افزود: ملت سرافراز ایران اسلامی در برهه کنونی نیز همانند ادوار گذشته ثابت خواهد کرد که تحت هیچ شرایطی زیر باز ذلت نخواهند رفت.

وی در ادامه با اشاره به اینکه انسان عاقل هرگز به دنبال ایجاد تشنج در جهان نیست،اظهار داشت: ترامپ ملت ایران و جوانان آگاه حزب الله را تروریسم معرفی می کند و این یکی از نشانه های بی خردی و دیوانگی اوست.

امام جمعه موقت زنجان با بیان اینکه آمریکا و کشورهای استکباری هرگز از ما راضی نخواهد شد مگر اینکه همیشه به آنان خدمت کنیم، تصریح کرد: امروز ما هم در مقابل رئیس جمهور سخیف و دیوانه آمریکا فریاد هیهات من الذله سر می دهیم.

موسوی افزود: آنچه که ملت ایران در برابر زیاده‌خواهی‌های آمریکا اتخاذ می‌کند، همان راهی است که سالار شهیدان در روز عاشورا انتخاب کردند.

وی گفت: آنچه مسلم است، این است که ما در مقام جنگ و مخاصمه با هیچ ملتی نیستیم، اما این به این معنی نیست که زیر باز ذلت برویم، بلکه در مقابل ظلم و ستم خاموش نمانده و به پا خواهیم خواست.

خطیب موقت نمازجمعه زنجان در ادامه با یادآوری اینکه آنچه از سخنان رئیس‌جمهور آمریکا برمی‌آید این است که ترامپ با این سخنان خود به دنبال ایجاد تنش در دنیا است، افزود: آمریکا که خود تربیب‌کننده تروریست است، حال ایران و حزب‌الله را تروریست معرفی می‌کند، این در حالی است که همه دنیا به این موضوع واقف‌هستند که آمریکا تحت هیچ شرایطی حاضر به سازش و مذاکره نبوده است.

موسوی همچنین از حضور میلیونی عاشقان امام حسین (ع) در پیاده‌روی اربعین حسینی به‌عنوان یک نماد قدرت‌مند از وحدت مسلمانان یاد کرد و گفت: بی‌تردید این حضور میلیونی باعث ناراحتی دشمنان اسلام شده و خاری در چشم آنانی است که تاب این اتحاد، وحدت و همبستگی جهان اسلامی را ندارند.

وی با بیان اینکه پیاده روی اربعین صحنه های زیبایی از دلدادگی و وحدت را به رخ عالم کشید، افزود: حضور ۲۵ میلیون زائران حسینی در کربلا خاری در چشم دشمنان اسلام است.

 

ارسال نظرات