یکی از کارمندان صنعت نفت ایران در نمایندگی شرکت ملی نفت ایران در شهر لندن علی رغم بازنشسته بودن و اتمام ماموریتش تنها با حمایت یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در این مسئولیت ماندگار شده است.
کد خبر: ۸۹۴۶۲۶۸
|
۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۴

 

 

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج،  داستان بده بستان وزارت نفت با برخی نمایندگان مجلس ظاهرا تمام نمی‌شود. بعد از ماجرای استخدام نمایندگان ادوار و فعلی مجلس در وزارت نفت و استخدام فرزندان بعضی نمایندگان در این وزارتخانه، انتصاب بعضی افراد به سمت‌های مهم در وزارت نفت با درخواست و پشتیبانی بعضی نمایندگان پر نفوذ مجلس که سابقه مسئولیت‌های دولتی هم داشته‌اند آخرین پرده رونمایی شده از این نوع ارتباط است.

چنانکه یکی از بستگان نزدیک یکی از نمایندگان پرنفوذ مجلس بدون سابقه کاری و تحصیلات مرتبط هم اینک بر کرسی مدیریت یک شرکت تخصصی زیرمجموعه شرکت ملی نفت تکیه زده است و فشار و لابی این نماینده برای دیگر انتصابات هم ادامه دارد.

بر این اساس یکی از کارکنان صنعت نفت ایران در نمایندگی شرکت ملی نفت ایران در شهر لندن علی رغم بازنشسته بودن و اتمام ماموریتش در اواخر بهمن ماه سال 95 تنها با حمایت این نماینده مجلس شورای اسلامی در این مسئولیت ماندگار شده و تاکنون به کشور مراجعت نکرده است.

پیگیری خبرنگار فارس حاکی است وی که چهارمین ماموریت خارجی خود را در طی سالهای فعالیت در صنعت نفت طی می کند هم اکنون به دنبال گرفتن اقامت دائم از انگلستان و تبدیل شدن به کارمند محلی در دفتر نمایندگی شرکت ملی نفت ایران در لندن است.

گفته می‌شود مدیران ارشد شرکت ملی نفت با ادامه ماموریت وی در این دفتر مخالفت کرده اند اما همانطور که گفته شد این مقام مسئول از طریق حمایت یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و فشار مقامات بالاتر وزارت نفت و به بهانه بیماری یکی از اقوام نزدیکش در این دفتر ماندگار شده است.

ارسال نظرات