خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی استان همدان خبر داد

کشف ۲ میلیارد و ۸۳ میلیون ریال کالای قاچاق در همدان

فرمانده انتظامی استان همدان از کشف ۲ میلیارد و ۸۳ میلیون ریال کالای قاچاق و دستگیری ۱۹ نفر قاچاقچی کالا و توزیع کننده مواد مخدر طی ۲۴ ساعت گذشته در این استان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۴۶۲۴۹
|
۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۸

کشف ۲ میلیارد و ۸۳ میلیون ریال کالای قاچاق در همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار بخشعلی کامرانی صالح با اشاره به کشف ۲ میلیارد و ۸۳ میلیون ریال کالای قاچاق و دستگیری ۱۹ نفر قاچاقچی کالا و توزیع کننده مواد مخدر طی ۲۴ ساعت گذشته اظهار داشت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده طی روز گذشته با هماهنگی واحدهای انتظامی شهرستان های نهاوند، رزن و فامنین و پشتیبانی پلیس های تخصصی به اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در پی اجرای این طرح و برپایی تور ایست و بازرسی در محور مواصلاتی فامنین دو دستگاه خودرو حامل کالای قاچاق توقیف و در بازرسی از آنها ۲۱۸ حلب ۲۰ کیلویی پنیر و ۱۴ تن و ۷۲۵ کیلوگرم خرمای قاچاق به ارزش ۷۶۰ میلیون ریال کشف شد.

وی در ادامه بیان داشت: طی مدت یاد شده دو دستگاه کامیون دیگر در محور مواصلاتی شهرستان رزن توقیف شدند که در بازرسی از آنها ۹۵ رأس دام و ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۳۲۳ میلیون ریال کشف شد.

سردار کامرانی صالح ادامه داد: ماموران انتظامی شهرستان نهاوند نیز طی ۲۴ ساعت گذشته موفق شدند در راستای اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده ۱۵ نفر توزیع کننده مواد مخدر را شناسایی و دستگیر کنند که در پی این طرح مقادیری مواد مخدر سنتی و صنعتی نیز کشف شد.

وی افزود: کشف یک دستگاه ماشین لباسشویی قاچاق در پی توقیف یک دستگاه خودرو در پاسگاه دهفول، توقیف ۱۹ دستگاه موتورسیکلت و ۸ دستگاه خودرو متخلف در سطح این شهرستان از دیگر اقدامات پلیس نهاوند طی ۲۴ ساعت گذشته می باشد.

فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به اینکه در خصوص متهمان دستگیر شده اقدامات قانونی انجام و درحال رسیدگی قضایی است، عنوان کرد: شهروندان می توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک، مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار