خبرهای داغ:
فرمانده حوزه حضرت زینب(س) سمنان از اجرای اجرای 12 عنوان برنامه شاخص در هفته بسیج توسط حوزه زینب(س) سمنان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۴۶۲۴۵
|
۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، جلسه هماهنگی برنامه های هفته بسیج با حضور فرماندهان پایگاه های حوزه استحفاطی حضرت زینب(س) در ساختمان ولایت سمنان برگزار شد.

در این جلسه زهرا فخار، فرمانده حوزه حضرت زینب(س) سمنان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ی شهدا و به ویژه شهدای مدافع حرم و همچنین تسلیت به مناسبت اربعین حضرت اباعبدالله الحسین بیان کرد: برگزاری رضایت بخش برنامه های هفته بسیج اتحاد و همکاری اعضای شورای پایگاه ها و دیگر بسیجیان رامی طلبد.

وی ادامه داد: فرماندهان پایگاه باید برای قسمت های مختلف برنامه ریزی و کار ها را تقسیم بندی کنند تا به نتیجه ی مطلوب دست پیدا کنند؛ ما بسیجیان همه کار ها را برای جلب رضایت خداوند و شهدا انجام می دهیم تا بتوانیم ذره ای از ایثار و فداکاری شهدا را جبران کنیم.

فرمانده حوزه حضرت زینب(س) سمنان افزود: تا کنون حدود 12 برنامه ویژه ی حوزه و 32برنامه ویژه ی پایگاه ها برنامه ریزی شده است که امیدواریم با هماهنگی های لازم که انجام می شود برنامه های خوب و تاثیر گذاری را داشته باشیم

لازم به ذکر است که برنامه های شاخص حوزه شامل جشنواره بومی محلی در روستای خیرآباد است که بسیجیان در این روستا با لباس محلی فعالیت های ورزشی و همچنین پخت نان را خواهند داشت؛ همچنین برگزاری کلاس احکام شناسی صندوق های قرض الحسنه پایگاه های مقاوت از دیگر برنامه ها است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها