فرمانده انتظامی خراسان‌رضوی گفت: پلیس آگاهی استان در بازرسی از ۳ باربری در شهر مشهد ۳ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال انواع کالای قاچاق کشف کرد.
کد خبر: ۸۹۴۶۱۹۲
|
۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی،  سردار قادر کریمی اظهار داشت: روز گذشته مرحله‌ای دیگر از طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز با محوریت بازرسی از باربری‌های سطح شهر مشهد به اجرا درآمد.

وی افزود: در این راستا کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی سه دفتر باربری را در خیابان‌های اطراف مشهد شناسایی و در بازرسی از آن‌ها ۱۵۰۰ ثوب البسه خارجی، ۱۲ هزار و ۴۲۰ عدد انواع لوازم برقی و ۴۸۰ عدد اسباب بازی فاقد هرگونه مجوز گمرکی کشف کردند.

سردار کریمی با اشاره به اینکه ارزش این محموله سه میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال برآورد شده بیان داشت: در این رابطه سه نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شدند.

سارقان مامورنما در مشهد دستگیر شدند

سردار قادر کریمی اظهار داشت: در پی گزارش یک فقره سرقت توسط دو سارق از کارگاه تولیدی دو خانم جوان با توجه به اهمیت موضوع دستورات صریح برای پیگیری پرونده صادر و مأموران کلانتری ۴۰ نجفی با هدایت سرهنگ بوستانی فرمانده انتظامی مشهد وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی خراسان‌رضوی افزود: تحقیقات اولیه پلیس حاکی از آن بود که دو مرد جوان با معرفی خود به عنوان مامور، به کارگاه تولیدی که دو خانم ۲۲ و ۳۵ ساله درآن کار می‌کردند مراجعه و هنگام بازرسی محل دو میلیون تومان وجه نقد، یک رشته زنجیر طلا به ارزش ۵ میلیون تومان، ۴ قطعه تراول ۵۰ هزار تومانی و پنل ضبط خودرو را به سرقت بردند.

سردار کریمی تصریح کرد: تحقیقات مأموران کلانتری نجفی با چهره زنی عاملان سرقت در حالی ادامه داشت که سارقان در تماس تلفنی با کارگاه مذکور و نیت شومی که در سر می‌پروراندند با یکی از مالباختگان قرار ملاقات می‌گذارند.

وی خاطرنشان کرد: پلیس یکی از سارقان که جوانی ۲۶ ساله است را با به دست آمدن این سرنخ شناسایی و دستگیر کرد. متهم که در برابر شواهد و ادله موجود راهی جز بیان حقیقت نمی‌دید در اعترافات خود همدستش را نیز به پلیس معرفی کرد.

سردار کریمی اظهار داشت: پلیس متهم دیگر پرونده که جوانی ۲۲ ساله است را دستگیر کرد این دوسارق مامور نما هیچ سابقه کیفری نداشته و تحقیقات از آن‌ها برای کشف دیگر اقدامات مجرمانه شان ادامه دارد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها