در آستانه هفته مبارک بسیج جلسه هماهنگی برپایی نمایشگاه دستاوردهای اقتصاد مقاومتی و تولیدات داخلی شهرستان در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بروجن برگزار گردید.
کد خبر: ۸۹۴۶۱۵۲
|
۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری ؛ در آستانه هفته مبارک بسیج جلسه هماهنگی برپایی نمایشگاه دستاوردهای اقتصاد مقاومتی و تولیدات داخلی شهرستان در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بروجن برگزار گردید.

سرهنگ پاسدارعلی کیهانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج  بروجن،در ابتدابی این جلسه که با حضور مهندس علی محمد مرادی فرماندار شهرستان بروجن ، رئیس اتاق اصناف و سایر ادارات شهرستان برگزار شده بود با تسلیت اربعین و ایام ماه صفر از حضور اقشار مردم در همایش راهپیمایی جاماندگان اربعین تشکر کرد.

کیهانی در ادامه گفت: با توجه اهمیت بحث اقتصاد مقاومتی و تاکیدات مقام معظم رهبری در مورد اقتصاد مقاومتی و شناساندن تولیدات مردم در این راستا باید این نمایشگاه ها برپا شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج  بروجن اضافه کرد: که در برپایی نمایشگاه علاوه بر بسیج  ورود اداراتی که  در بحث اقتصاد مقاومتی فعالیت می کنند را لازم و این کار را باعث آشنایی و تشویق مردم به خصوص جوانان جویای کار جهت ورود به بحث تولید و اقتصاد مقاومتی دانست.

در ادامه مهندس مرادی فرماندار شهرستان بروجن گفت: حرکت هایی مانند اقتصاد مقاوتی می تواند کشور را به استقلال برساند.

وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را معرفی دستاوردهای  اقتصاد مقاومتی  به جامعه عنوان کرد.

ارسال نظرات