نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری:
نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفت: برای تبلیغ دین نباید از بی‌مهری‌ها و تعداد اندک افراد هراسی به دل راه داد بلکه لازم است همچون حسین بن علی (ع) در مسائل مربوط به دین محکم ایستاد.
کد خبر: ۸۹۴۶۱۳۶
|
۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیر، آیت اللّه سید هاشم‌ حسینی بوشهری در اجتماع عزاداران حسینی در امامزاده شاه ابوالقاسم دیر اظهار کرد: سید و سالار شهیدان در راه دین و ارزش‌های اسلامی و برای نجات جامعه از جهل، نادانی و بی‌بصیرتی  از تمام هستی خود گذشت.

وی تصریح کرد: امروز متأسفانه جوانان و دانشگاهیان ما اطلاعاتشان در خصوص مسائل دینی اندک است و در مواجهه با شبهاتی که مطرح می‌شود به مشکل برمی‌خورند.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان، دین را یک سرمایه بزرگ و با ارزش در زندگی انسان‌ها دانست و خاطرنشان کرد: دین‌شناسی، عمل به دین و تسلیم در برابر آن و تبلیغ و دفاع و فداکاری در راه دین از وظایف دینداران است که باید به آن توجه کنند.

وی گفت: برای تبلیغ دین نباید از بی‌مهری‌ها و تعداد اندک افراد هراسی به دل راه داد بلکه همچون حسین بن علی(ع) در مسائل مربوط به دین باید محکم ایستاد.

حسینی‌بوشهری با اشاره به پیاده‌روی اربعین حسینی و عشق و دلدادگی مردم استان  به ویژه مردم متدین و انقلابی شهرستان دیر به ائمه اطهار(ع) افزود: این مردم همواره در تمامی صحنه‌های انقلاب  به ویژه در دفاع از نظام و رهبری حضور چشمگیری داشته‌اند و مشکلات را صبورانه تحمل کرده‌اند.

وی ادامه داد: صبر و تحمل مردم  از مسوولان  سلب  مسوولیت نمی‌کند بنابراین برای رفع مشکلات معیشتی مردم باید اقدامات لازم و اساسی به عمل  آورد.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری یاد آور شد: حضور میلیونی از کشورهای مختلف در مراسم پیاده‌روی اربعین‌حسینی نشان از اقتدار جهان اسلام  و پیروزی حسین بن علی(ع) بر یزید است که باید از ظرفیت‌های آن استفاده شود./فارس

انتهای خبر./

ارسال نظرات