در هفته سوم رقابت‌های بسکتبال امید باشگاه‌های کشور.
بسکتبالیست‌های کردستانی در ادامه رقابت‌های بسکتبال امید باشگاه‌های کشور عصر روز جمعه ۱۹ آبان ماه به مصاف تیم آرارات تهران رفتند و در یک جدال سخت ۶۷ بر ۵۰ نتیجه را به تیم میزبان واگذار کردند و دومین شکست را متحمل شدند.
کد خبر: ۸۹۴۶۱۳۴
|
۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، هفته سوم رقابت‌های بسکتبال امید باشگاه‌های کشور از روز جمعه ۱۹ آبان ماه با شکست نماینده کردستان به پایان رسید.

هیأت بسکتبال کردستان در دومین دیدار خود با تیم قدرتمند آرارات تهران رو برو شد و در یک جدال سخت و نفس گیر ۶۷ بر ۵۰ نتیجه را به تیم میزبان واگذار کرد و دومین شکست را متحمل شد.

رقابت‌های بسکتبال امید باشگاه‌های کشور با شرکت ۱۲ تیم برگزار می‌شود که تیم‌ها در دو گروه شش تیمی دیدار‌های خود را انجام خواهند داد.

هیأت بسکتبال کردستان در گروه اول جدول رقابت‌ها قرار دارد و با تیم‌های آرارات تهران، هیأت بسکتبال اصفهان، مازندران کرمانشاه، هیأت بسکتبال گیلان و نبوغ بسکتبال اراک هم گروه است و تیم‌های آدمیس میناب، پتروشیمی بندر امام، نفت امیدیه، صنعت مس کرمان، ملی حفاری ایران و مهروبان نوین ماهشهر در گروه دوم مسابقات جای دارند.

متین استاد نوروزی، رضا احمدیان، حمید شریفی، دیلان حیدری، محمد رانین درشت، هیمن احمدی، حمید امینی، بهیاد رحیمی، شاهین قدرگیر و صهیب شریفی بازیکنان تیم هیأت بسکتبال کردستان هستند که در این مسابقات به میدان می‌روند.

براساس این گزارش، حمید سهراب نژاد مدیر فنی، امید ولیدی پاک سرمربی و پیام امتی به عنوان مربی تیم کردستان را هدایت و همراهی می‌کنند.

گفتنی است، هیأت کردستان در ادامه این رقابت‌ها روز چهارشتبه ۲۴ آبان ماه در سنندج بازی عقب افتاده خود را با مانیزان کرمانشاه انجام خواهد داد.

انتهاتی پیام/7727
ارسال نظرات