خبرهای داغ:
امام جمعه شهرستان الوند گفت: بعضی برای پر کردن غذای مغز چراغ عقل روشن نمی کنند و به نوعی صرفا در قالب شعار دادن حاضر شده و عمل نمی کنند.
کد خبر: ۸۹۴۶۰۹۹
|
۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین، حجت‌الاسلام علی طهماسبی امام جمعه الوند در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: بعضی برای پر کردن غذای مغز چراغ عقل روشن نمی کنند و به نوعی صرفا در قالب شعار دادن حاضر شده و عمل نمی کنند که چنین چیزی غیر قابل قبول است.
وی افزود: آنچه که برای ما ماندگار و جاودانه است عزاداری و برگزاری مراسم دینی و مذهبی است که یکی از همین مراسم های بزرگ را در اجتماع اربعین شاهد بودیم.
امام جمعه الوند ضمن تقدیر از حضور همیشگی شهردار الوند در نماز جمعه گفت: این حضور موجب می شود تا من نیز به عنوان امام جمعه بر خود واجب بدانم که در عمران و آبادانی شهر تعامل گسترده ای با شهرداری داشته باشم.
طهماسبی تبیین کرد: تسریع ساختمان بیمارستان یکی از دغدغه های اصلی مردم است و لذا تقاضامندیم تا شهردار محترم در این زمینه ورود جدی داشته باشد.
امام جمعه الوند با اشاره به حضور همیشگی مردم‌ در صحنه ها ابراز داشت: حضور و پشتیبانی مردم موجب شده تا ما مدیون آن ها باشیم بنابراین باید در راستای خدمات رسانی به مردم از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.
وی تاکید کرد: با رهبری های مقام معظم رهبری توانستیم گردن داعشیان و عربستان بی هویت را بشکنیم و قدرت جمهوری اسلامی را به جهانیان نشان دهیم.
طهماسبی تصریح کرد: قدرت جمهوری اسلامی ایران‌ موجب شده تا ۲۰ میلیون نفر بتوانند در پیاده روی بزرگ اربعین شرکت کنند و این در حالی است که حضور در کربلا آرزوی گذشتگان بوده است و امروز قدرت کشور به جایی رسیده است که مردم زیادی با آرامش می توانند حضور پیدا کنند.
وی ادامه داد: بایدبه برجام عمل شود و تنها حرف زدن از برجام قابل قبول نیست.
طهماسبی یاد آور شد: اروپا حق ندارد در مسائل دفاعی دخالت کند و کشور در ساخت سلاح نیاز به اجازه ی هیچ کشوری ندارد.
امام جمعه الوند در پایان گفت: یکی از مشکلات در شهر نگهداری سگ در آپارتمان ها است که نجاست را با خود به همراه دارد بنابراین تا جای ممکن با این مسئله برخورد خواهیم کرد.
3001/پ30/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها