استاد دانشگاه آزاد اسلامی کرج در گفتگو با «بسیج»:

فعالان بسیجی در زمینه های اقتصادی کمتر معرفی شده اند

جوادی گفت: به دلیل کم رونق و کم فروغ بودن فعالیت‌های بسیجی در کنار فعالیت‌های نظامی باعث شده است تا مردم چهره‌های مخترع ما را که بسیجی هستند نشناسند.
کد خبر: ۸۹۴۶۰۸۹
|
۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۶:۱۹

علی جوادی استاد دانشگاه آزاد اسلامی کرج در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج درباره فعالیت‌های بسیج در عرصه اقتصادی اظهار داشت: شاید به نظر برسد که بسیج جلوه نظامی دارد و بیشتر در مسائل امنیتی شرکت می‌کند. چهره بسیج میان مردم همان جوانی است که لباس پلنگی به تن دارد یا در بین مدافعان حرم حضور پیدا می‌کنند و کسی یک مخترع بسیجی یا یک کارآفرین یا تولید کننده بسیجی ندیده باشند.

وی افزوود: به دلیل کم رونق و کم فروغ بودن فعالیت‌های اقتصادی بسیج در کنار فعالیت‌های نظامی و البته کم فروغ بودن تبلیغ در این حوزه باعث شده است تا مردم چهره‌ مخترعین ما را که بسیجی هستند نشناسند. این در حالی است که ثبت اختراعات جوانان بسیجی در زمینه صنعت، تکنولوژی، کشاورزی و یا حتی در بخش اقتصادی که شامل کارآفرینی جای می‌گیرد، می‌توان نام بسیج را پر آوازه دید.

استاد دانشگاه آزاد اسلامی کرج درباره فرهنگ بسیجی جهت رشد و تعالی جوانان کشور تاکید کرد: اگر می‌خواهیم در میدان‌های جنگ که در زمینه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی خلاصه می‌شود پیروز باشیم، باید به روحیه‌های بسیج که لشکر مخلص خداست روی بیاوریم.
ارسال نظرات