باید با تمام توان در راستای اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی در حوزه صنعتی استان البرز حرکت کرد

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی البرز دربازدید از شهرکهای صنعتی استان از آماده سازی و واگذاری زمین به سرمایه گذاران در شهرک صنعتی امید البرز خبر داد.
کد خبر: ۸۹۴۶۰۶۵
|
۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، جهانگیر شاهمرادی ضمن بازدید از روند اجرایی شهرک صنعتی امید البرز؛ از نزدیک در جریان وضعیت از نحوه واگذاری زمین به سرمایه گذاران در شهرک صنعتی امید قرار گرفت.
 
باید با تمام توان در راستای اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی در حوزه صنعتی استان البرز حرکت کرد
 
شاهمرادی با تاکید بر ضرورت حل مشکلات واحد‌های تولیدی گفت: با توجه به اراده نظام مقدس جمهوری اسلامی و جدیت دولت در اجرای برنامه‌های کوتاه و بلند مدت، ضرورت دارد تا تمام سازمان‌های مرتبط با امر توسعه با نگاهی ویژه به حل مشکلات و مطالبات تولید کنندگان نگریسته و از تمام منبع به ویژه منابع بانکی برای کمک به واحد‌های تولیدی بهره گیرند.

برقراری اثر‌های هم افزایی میان واحد‌های صنعتی و شرکت‌های دانش بنیان در البرز
 
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز از برگزاری نمایشگاه پژوهش و فناوری البرز در این استان خبر داد و گفت : با برگزاری نمایشگاه پژوهش و فناوری و تخصصی در حوزه صنعت باعث هم افرایی میان واحد‌های صنعتی و شرکت‌های دانش بنیان خواهد شد.
 
وی افزود: نمایشگاه پژوهش و فناوری پیوند دهنده سه بخش دستگاه‌های اجرایی، صنعت و جامعه دانشگاهی است و نشان می‌دهد که دانشگاه‌های استان در حال تولید مقالات و پژوهش‌های کاربردی و سوق یافتن به سمت نسل سوم دانشگاه هستند.

فعالیت ۱۳ شرکت دانش‌بنیان در شهرک‌های صنعتی دولتی البرز
 
شاهمرادی گفت: یکی از سیاست‌های اصلی دولت تدبیر و امید، خارج شدن دولت از اقتصاد نفتی و روی آوردن به اقتصاد دانش‌بنیان است.
 
وی افزود: شرکت‌های دانش‌بنیان نقش محوری در ساختار اقتصادی و توسعه استان دارند.
 
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی البرز با اشاره به فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان در بخش تولید و صنعت افزود: خلاقیت، نوآوری و گشایش فرصت‌های تجاری، اشتغال‌زایی و تسهیل محیط کارآفرینی مهم‌ترین ویژگی‌های این شرکت‌ها است.
 
وی خاطرنشان کرد: این واحد‌های صنعتی در زمینه‌های تولید مواد شیمیایی، دارویی، صنعت برق، کشاورزی، تجهیزات ژرمیناتورو... صنعتی فعالیت می‌کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار