رئیس کمیته امداد بانه گفت: تا پایان مسال ۹ میلیارد تسهیلات خود اشتغالی به مددجویان بانه‌ای اعطاء می‌شود.
کد خبر: ۸۹۴۶۰۵۶
|
۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، جلال خلیلی مدیر کمیته امداد بانه در نخستین کارگروه اشتغال این شهرستان از پرداخت ۹ میلیارد تومان تسهیلات خود اشتغالی و مشاغل خانگی به مددجویان این نهاد تا پایان امسال حبر داد.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تا پایان مهر ماه امسال دو میلیارد و ششصد و سی میلیون تومان تسهیلات خود اشتغالی و مشاغل خانگی توسط کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) این شهرستان به مددجویان اعطائ شده است.

مدیر کمیته امداد بانه خاطرنشان کرد؛ با پرداخت تسهیلات به متقاضیانی که پرونده آن‌ها در نوبت بانک است میزان تسهیلات پرداختی به چهار میلیارد و سیصد میلیون تومان افزایش خواهد یافت.

خلیلی با بیان اینکه این مقدار تسهیلات به تعداد ۱۴۵ نفر از مددجویان این نهاد پرداخت شده است افزود: ۱۳۰ نفر دیگر از مددجویان متقاضی تسهیلات نیز در نوبت دریافت وام هستند و پرونده‌های آنان در بانک‌های عامل است..

وی تصریح کرد: مرحله دوم پرداخت تسهیلات خود اشتغالی به مددجویان کمیته امداد بانه با اعطای وام به پرونده‌هایی در انتظار دریافت هستند آغاز خواهد شد و تا پایان سال در مجموع ۹ میلیارد تومان تسهیلات خود اشتغالی به افراد تحت پوشش این نهاد پرداخت خواهد شد.

خلیلی خودکفایی و استقلال مددجویان کمیته امداد بانه را از سیاست‌های اصلی این نهاد برشمرد و از بانک‌های عامل خواست در پرداخت تسهیلات به مددجویان آسان کاری کند.

وی افزود: ۷ میلیارد از مجموع تسهیلات از محل اعتبارات بانکی و دو میلیارد دیگر از محل اعتبارات خود کمیته امداد تامین شده است.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات