خبرهای داغ:
مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین گفت:
مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین از تحویل 111 میلیون متر مکعب گاز طبیعی به جایگاه های سوختCNG استان در شش ماهه نخست امسال خبر داد.
کد خبر: ۸۹۴۶۰۳۹
|
۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین، اسماعیل مفرد بوشهری مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین گفت: در نیمه نخست امسال ۵۹ جایگاه فعال CNG در سطح استان به طور میانگین ماهی 18/5 میلیون متر مکعب گاز به خودرو‌ها تحویل دادند که این مقدار تقریبا معادل فروش این جایگاه‌ها در مدت مشابه سال قبل بوده است.
مدیر عامل شرکت گاز استان قزوین در ادامه افزود: با مصرف این مقدار گاز توسط وسایل نقلیه در واقع از مصرف تقریبی بیش از ۱۳۰ میلیون لیتر بنزین صرف نظر شده است که این جایگزینی علاوه بر سود اقتصادی برای صاحبان وسایل نقلیه، صرفه جویی در اقتصاد ملی و تاثیرات مثبت زیست محیطی را به همراه دارد.
بوشهری با اشاره به این موضوع که به نسبت مساحت و جمعیت استان قزوین و همچنین با توجه به فعال بودن ۵۹ جایگاه CNG، قزوین جزء استان‌های برتر از نظر تعداد جایگاه در کشورمحسوب می‌شود گفت: امیدواریم با ورود سرمایه گذاران جدید به موضوع احداث این جایگاه‌ها و استقبال روز افزون مردم در استفاده از وسایل نقلیه گاز سوز این خدمات در سطحی بهتر و مطلوبتر به مردم عزیز ارائه شود.
۱۰۰۱/ت ۲۰/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها