رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار:

عزت یعنی ستم‏‌ناپذیری انسان در برابر مستکبران/حماسه کربلا، حماسه عزت مؤمنان است

رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار کلمه «عزت» را از کلمات کلیدی قرآنی برشمرد و گفت: عزت یعنی ستم‏‌ناپذیری انسان در برابر مستکبران، اطاعت از خداوند، حاکمیت ارزش‌های اسلامی، تقویت هنجارهای اخلاقی، تقوا، قناعت و صبر از عوامل دستیابی به عزت در فرهنگ اسلامی است.
کد خبر: ۸۹۴۶۰۲۷
|
۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام طائب رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار در جمع پاسداران سپاه روح‌الله استان مرکزی با بیان اینکه خداوند در قرآن کریم جهاد در راه خدا و مبارزه با کفار و منافقان را مورد تاکید قرار داده است، گفت: جبهه کفر و نفاق جبهه تاریخی عظیمی است که همیشه در مقابل جبهه حق صف‌آرایی کرده است تا خواسته‌ها و ایده‌های نا به حق خود را تحمیل کند.

وی کلمه «عزت» را از کلمات کلیدی قرآنی برشمرد و گفت: عزت یعنی ستم‏‌ناپذیری انسان در برابر مستکبران، اطاعت از خداوند، حاکمیت ارزش‌های اسلامی، تقویت هنجارهای اخلاقی، تقوا، قناعت و صبر از عوامل دستیابی به عزت در فرهنگ اسلامی است.

رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار تصریح کرد: ملت ایران 39 سال است که در مقابل جبهه استکبار ایستادگی کرده است و تا به امروز با ایمان به خدا و اتکاء به باورهای اعتقادی خود قدرت‌های جهانی را ناکام کرده است.

حجت‌الاسلام طائب با بیان اینکه انقلاب و نظام اسلامی ریشه در مکتب حسینی دارد، گفت: امام حسین(ع) به بشریت درس کرامت، غیرت و عزت داد و حماسه کربلا، حماسه عزت مؤمنان است.

وی افزود: راه عزت و عظمت ایران اسلامی در گرو تمسک به ارزش‌های دینی و حرکت در مسیر حضرت سیدالشهدا(ع)، معنویت و حضور در صحنه‌های دفاع از میهن اسلامی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار