مسوول بسيج دانشجويي استان كردستان در گفت‌‌وگو با «بسیج»:
محمدپناه تصریح کرد: آن عده از افرادی که ادعا دارند باید در مقابل دشمن کوتاه آمد در یک غفلت بسر می‏برند و غافل از این هستند که دشمن درصدد نفوذ و تسلط است.
کد خبر: ۸۹۴۶۰۲۴
|
۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱

علي محمدپناه مسوول بسيج دانشجويي استان كردستان در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به لزوم استکبارستیزی عنوان کرد: استکبارستیزی و دشمن شناسی لازمه حرکت‎ها بالاخص جنبش دانشجویی و برای کل کشوراست و یکی از ضروری‎ترین اصول است.

مسوول بسيج دانشجويي كردستان در ادامه این مطلب توضیح داد: زمانی که ما دشمن خود را نشناسیم و نسبت به آسیبها و تهدیدات محیط پیرامونی شناخت نداشته باشیم، نمی‎توانیم برای امنیت خودمان هم برنامه‎ریزی کنیم، بنابراین راهبرد استراتژی همه کشورها براساس دشمن شناسی است یعنی کشورها با شناختی که از دشمن دارند راهبرد دفاعی و امنیتی خودشان را تعیین می‎کنند.

محمدپناه در ادامه تصریح کرد: لذا آن عده از افرادی که ادعا دارند باید در مقابل دشمن کوتاه آمد در یک غفلت بسر می‏برند و غافل از این هستند که دشمن درصدد نفوذ و تسلط است و به عبارتی کوتاه آمدن در برابر دشمنان یک حماقت است.

مسوول بسيج دانشجويي كردستان در خاتمه خاطرنشان کرد: بایستی ضمن شناخت دشمن و توطئه‎های او متناسب با آن باید بیداری لازم را حفظ کرد و آمادگی لازم را داشته باشیم و هرچقدر می‎توانیم خود را قوی‎تر و مستحکم‎تر و در مقابل تهدیدها آسیب‎پذیری خودمان را کمتر کنیم.

ارسال نظرات