عضو هیأت‌رئیسه شورای شهر تهران خبرداد

11 مجتمع تجاری پایتخت در آستانه تعطیلی

عضو هیات‌رئیسه پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران گفت:۱۱ مجتمع تجاری در 2 منطقه ۱۱ و ۱۲ که ایمنی آنها پایین است شناسایی و برای آنها اخطارهای لازم نیز صادر شده است.
کد خبر: ۸۹۴۶۰۱۱
|
۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، زهرا نژادبهرام، عضو هیات‌رئیسه پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت: شورای اسلامی شهر تهران پس از حادثه‌  ساختمان پلاسکو، مصوب کرد تا تمام ساختمان‌‌های مشابه پلاسکو شناسایی شوند.

نژادبهرام ادامه داد: بر اساس مصوبه یادشده مقررشد پس از شناسایی ساختمان‌‌های تجاری ناایمن، اخطارهای لازم به مالکان واحد‌های تجاری آن مجموعه‌ها و مدیریت آنها ابلاغ شود.

وی اضافه کرد: مجتمع تجاری نبوت در شرق  تهران، یکی از چندین مجتمعی بود که به دلیل ناایمن بودن توسط نیروی انتظامی تعطیل و فعالیت کسبه آن متوقف شده است و روند برخورد با سایر متخلفان در این حوزه با جدیت دنبال می‌شود.

عضو هیات‌رئیسه پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: بر اساس پیگیری‌ها و تحقیقات صورت‌گرفته از سوی اعضای شورای شهر، ۱۱ مجتمع تجاری در 2 منطقه ۱۱ و ۱۲ که ایمنی آنها پایین است شناسایی و اخطارهای لازم نیز صادر شده است.

نژادبهرام خاطرنشان کرد: بنده در ابتدای کار شورای پنجم، نسبت به ایمنی‌‌سازی ساختمان‌‌های ناایمن تذکر و نسبت به وضعیت فعلی حاکم بر آنها که وضعیتی نگران‌کننده است، هشدار دادم.

وی یادآور شد: از میان ساختمان‌‌های نامبرده تنها یک مجموعه، یعنی مجتمع تجاری آلومینیوم به ایمن‌‌سازی و رفع نواقص موجود اقدام کرده است.

نژادبهرام گفت: مالکان و مدیران مجتمع‌‌های تجاری شناسایی‌شده، باید توجه داشته باشند اگر نسبت به ایمن‌‌سازی ساختمان اقدام نکنند با آنها برخورد می‌شود و شهرداری با حکم قضایی به این مسأله ورود می‌کند.

ارسال نظرات