یک مخترع بسیجی در گفتگو با«بسیج» عنوان کرد

اختراع دستگاهی با کاربرد طراحی سلول های پسماند زباله های شهری

جهرمی گفت: یکی از مشکلات در حوزه شهری در سراسر کشور شیرابه زباله های شهری است که نباید به داخل زمین نفوذ کند چراکه باعث مسمومیت اهالی شهر می شود.
کد خبر: ۸۹۴۵۹۹۷
|
۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۷

محسن منقسم جهرمی مخترع بسیجی و عضو نخبگان سازمان بسیج علمی کشور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در رابطه با اختراعات خود در راستای اصلاح الگوی مصرف اظهار داشت: یکی از اختراعات بنده طراحی سلول های پسماند زباله های شهری است.

این نخبه علمی بسیجی با بیان این مطلب افزود: یکی از مشکلات در حوزه شهری در سراسر کشور شیرابه زباله های شهری است که نباید به داخل زمین نفوذ کند چراکه باعث مسمومیت اهالی شهر می شود. برای جلوگیری از این اتفاق سلول هایی باید طراحی شود و برای همین لایه ای به نام آب بند از خارج از کشور خریداری می کنند که قیمت آن چند صد میلیارد دلار است.

مخترع بسیجی خاطرنشان کرد: بنده طرحی را ابداع کردم که با کمترین هزینه ممکن می توان از نفوذ شیرابه های زباله ها به داخل زمین جلوگیری کرد. اما متاسفانه مسئولان حتی حاضر نیستند این طرح را مطالعه کنند. تمام اساتید دانشگاه شیراز این طرح را تایید و قبول کردند و مقاله بنده در این راستا نیز در بهترین مجله های دنیا چاپ شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار