فرمانده حوزه مقاومت بسیج ۱۲۳ شهید ایزدیار ناحیه کرج در گفتگو با بسیج مطرح کرد؛
امیر اقا بابایی گفت: هفته بسیج تمام نشدنی است بسیج مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که پیروانش بر گلدسته‌های رفیع آن، اذان رشادت و شهادت سرداده اند.
کد خبر: ۸۹۴۵۹۹۶
|
۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، امیر اقا بابایی فرمانده حوزه مقاومت بسیج ۱۲۳ شهید ایزدیار ناحیه کرج  با گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: هفته بسیج، هفته بزرگداشت ارزش‌های اسلامی و انقلابی است ، همانطور که حضرت امام (ره) فرمودند"بسیجی یعنی متن مردم، آن مردمی که می‌توان امید دفاع از انقلاب را از آن‌ها داشت. بسیج یک فرهنگ و یک حرکت فرهنگی است، بسیجی بلند همت است و خواسته او برای اعتلای کشور است، فرهنگ بسیجی فرهنگ بسیجی ترکیبی است از ایمان عمیق، تلاش مخلصانه، هوشیاری، گذشت و ایثار."
 
هفته بسیج، هفته بزرگداشت ارزش‌های اسلامی و انقلابی است
 
وی افزود: هفته بسیج تمام نشدنی است بسیج مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که پیروانش بر گلدسته‌های رفیع آن، اذان رشادت و شهادت سرداده اند.
 
فرمانده حوزه مقاومت بسیج ۱۲۳ بیان داشت: بسیج میقات پا برهنگان و معراج اندیشه پاک اسلامی است که تربیت یافتگان آن نام و نشان در گمنامی و بی نشانی گرفته اند. بسیج لشکر مخلص خدا است که دفتر تشکیل آن را همه مجاهدان، از اولین تا آخرین امضا نمودند.
 
وی گفت: با توجه به اینکه هفته بسیج فرصت خوبی برای بازخوانی آن روز‌ها و روز‌های پس از آن است؛ روز‌هایی که بسیجیان بازمانده که نه، بازگشته از معراج، نه تنها قدر ندیدند وبر صدر ننشستند، که گاه طعنه هم شنیدند و به حاشیه نیز رانده شدند؛ لذا برنامه‌های این حوزه در راستای تکریم بسیج، احترام به مردانگی و مروت است، پاسداشت جوانمردی و تضمین آینده است آینده‌ای که رشد آن در گرو همین جوانان است، جوانانی که بدون هیچ نیازی به تجلیل و احترام برای خدای خود کار می‌کنند.
 
فرمانده حوزه مقاومت بسیج ۱۲۳ تصریح کرد: آنچه که امروز در سطح اجرا از اهمیت بسیاری برخوردار است حفظ و رشد اعتلای درونی و بیرونی بسیج است که این امر مهم زمانی اجرا خواهد شد که ولایت پذیری و دعا برای فرج امام زمان(عج) برنامه اصلی ما باشد که در این راستا حوزه ما در نظر دارد سه شنبه‌های مهدوی را در سطح تمامی پایگا‌های تابعه با رویکردی تازه آغاز کند.
 
امیر اقا بابایی اظهار داشت: از سایر برنامه‌های که در هفته بسیج انجام خواهد شد به شرح ذیل است ؛
جشنواره مسابقات فرهنگی ورزشی بین پایگاهی و بین حوزه‌ای
ارائه خدمات اجتماعی و مشاوره حقوقی به عامه مردم در قالب میز خدمت
برگزاری مسابقات اندروید نویسی با موضعیت بسیج از دیروز تا امروز
دیدار با پیشکسوتان انقلابی و بسیجی
افتتاح سینمای بسیج، برگزاری مجمع عالی بسیجیان و تجلیل از بسیجیان نمونه و نخبه
برگزاری صبحگاه حلقه‌های صالحین وزیارت مزار شهدای گمنام و تجلیل از مقام شامخ شهیدمدافع حرم
ایجاد کرسی آزاد اندیشی با موضوع امریکا و بازی برجامی
افتتاح نمایشگاه برگ‌هایی از عملگرد پایگاه با موضوعیت پایگاه بسیج از مسجد تا خیابان و محله
نهضت روشنگری
برگزاری کلاس‌های دشمن شناسی
رزمایش‌های پایگاه محور
برگزاری مسابقات کتابخوانی و سایر برنامه‌های اجرایی که تمامی این برنامه‌های توسط پایگاه‌های تابعه در مساجد مهدویه آزادگان (پایگاه شهید سبحانی) مسجد الزهرا (پایگاه شهید نیری) مسجد جامع (پایگاه خدابخش و همتی) مسجد رسول اکرم (پایگاه حمزه سید الشهدا) 
 
وی گفت: لازم است به این موضوع نیز اشاره کنم که راه اندازی جامعه مجازی بسیجیان از مهم‌ترین برنامه متمرکز حوزه می‌باشد که  شرکت در کلاس‌های مجازی بسیج از جمله"کلاس کار تشکیلاتی،  تمدن نوین اسلامی و ... عضویت در سامانه جامعه بسیج، ارتباط با فرماندهی، شرکت در گروه‌ها و انجمن‌های بحث و کفتگو، ارتباط با اساتی، از ویژگی‌های این سایت مجازی می‌باشد.

 اقا بابایی در پایان خاطر نشان کرد: در پایان خداوند متعال را شاکرم که لیاقت خدمتگزاری به جامعه اسلامی را به بنده حقیر داده است که انشاالله به لطف ایزد منان بتوانیم در تحقق اندیشه‌هاى اسلامى، برپایى حکومت عدل گامی برداشته و عاملی برای گسترش مبانى دینى در کشور، شویم.
ارسال نظرات