خبرهای داغ:

بازدید فرمانده سپاه هرسین از فعالیتهای عمرانی قرارگاه جوادالائمه(ع) شهرستان

فرمانده سپاه ناحیه هرسین به همراه شهردار هرسین از فعالیتهای عمرانی قرارگاه جواد الائمه (ع) سپاه ناحیه در محله مهدیه بازدید کرد.
کد خبر: ۸۹۴۵۹۶۸
|
۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از هرسین، سرهنگ محمّدی فرمانده سپاه ناحیه هرسین و مهندس اسدی شهردار هرسین از فعالیتهای عمرانی قرارگاه جواد الائمه (ع) سپاه ناحیه هرسین در محله مهدیه بازدید کردند.

 

در این بازدید که با حضور ریاست شورای اسلامی و کارشناسان شهرداری هرسین صورت گرفت مهندس اسدی از نزدیک با فعالیتهای عمرانی صورت گرفته در این محله بازدید نمود و از پیگیری شهرداری در تسریع و تکمیل کارهای عمرانی در این محله خبر داد.

 

سرهنگ محمّدی توسعه و رفع محرومیت در این محله را مستلزم همکاری و تعامل سازنده شهرداری وسایر ادارات با قرارگاه دانست و از زحمات شهرداری تقدیر نمود.

 

وی محرومیت زدایی و مقابله با آسیب های اجتماعی به ویژه اعتیاد را از دغدغه‌های اصلی مقام معظم رهبری دانست و از اهتمام جدی سپاه  برای ورود تاثیر گذار در این حوزه خبر داد و اقدامات صورت گرفته در محله مهدیه را اقداماتی مفید و تاثیر گذار و مردم پسند دانست و بر لزوم ادامه این اقدامات تاکید کرد.

 

شایان است سرهنگ محمدی فرمانده جدید سپاه ناحیه هرسین اولین بازدید کاری خود را از  محله مهدیه آغاز کرد که این موضوع نشان از عزم جدی و اهمیت آن در رفع مشکلات حاشیه نشینی دارد.

ارسال نظرات