نماینده ولی فقیه درچهارمحال وبختیاری گفت: راهپیمایی اربعین موجب وحدت وهمدلی جهان اسلام شده و دشمنان را به هراس انداخته است.
کد خبر: ۸۹۴۵۹۱۲
|
۱۹ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام گلپایگانی درخطبه‌های نمازجمعه شهرکردبا اشاره به مراسم اربعین حسینی وظرفیت عظیم آن گفت: امروز عظمت اربعین در جهان به خوبی درک شده و دشمنان و کفار از این اجتماع عظیم وحشت‌ دارند.

وی به ایستادگی جبهه مقاومت دریمن اشاره کرد و افزود: در یمن جبهه مقاومت در برابر نسل کشی ، کودک کشی و تهاجم آل سعود ایستادگی کرده است.

امام جمعه شهرکرد گفت: دشمنان در منطقه روز به روز ضعیف تر می شوند و جبهه مقاومت در برابر همه توطئه های دشمنان ایستاده اند.

نماینده ولی فقیه دراستان به استعفای نخست‌وزیر لبنان اشاره کرد وافزود: این استعفا فتنه دیگر دشمنان بود وبه خیال خودشان می‌خواهند درلبنان تفرقه ایجاد کنند ولی این توطئه نیز خنثی می‌شود.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به مشکلات دورنی کشور عربستان اظهارداشت: آل سعود در درون خودش دچار تفرقه و جنگ قدرت شده است.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری بابیان اینکه به فضل پرودگارداعش درحال نابودی است،تصریح کرد:موصل و دیرالزور،2منطقه استراتژیک آزادشدند، به فضل خدا حزب الله روز به روز قوی‌تر می‌شود.

امام جمعه شهرکرد با اشاره روز وقف گفت: اموال و دارایی‌های ما به فرزندان و اطرافیان منتقل می‌شود اما وقف تنها چیزی است که باقی می‌ماند.

حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام بیان کرد:وقف ازجایگاه والایی برخوردار است،برای رسیدگی بهتر به امور مساجد، ایتام و نیازمندان، بیماران و انواع مشکلات،جامعه نیازمند وقف می باشد.

وی به هفته کتاب اشاره کرد و گفت:مطالعه مفیدترین راه برای رشد می باشد و راه رسیدن به بسیاری از کمالات مطالعه است.

امام جمعه شهرکرد بیان داشت: کتاب خوب انتخاب کنیم و فرزندانمان را نیز به خواندن کتاب تشویق کنیم. در فضای مجازی بخش‌هایی برای مطالعه کتاب ایجاد شده اما دارای انسجام نیست،مطالعه باید دارای انسجام و پیوستگی باشد.

نماینده ولی فقیه در استان به دهه پایانی ماه صفر اشاره کرد و گفت: دهه آخرماه صفر که از اربعین تا سالروز رحلت پیامبراعظم صلوات الله علیه وآله وسلم،شهادت سبط اکبر حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام و شهادت امام رضا علیه السلام است از اهمیت بالایی برخوردار است و باید به یک دهه جریان ساز تبدیل شود.

ارسال نظرات