خبرهای داغ:
رییس اوقاف و امور خیریه شهرستان اسدآباد با اشاره به فعالیت موکب سردار شهید «سعید قهاری‌سعید» با 120 خادم الحسین در ایام اربعین حسینی گفت: در طول این مدت ۲۵ هزار وعده نهار، ۲۵ هزار وعده شام و۱۵ هزار وعده صبحانه در بین زائرین توزیع می‌شود.
کد خبر: ۸۹۴۵۹۰۹
|
۱۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۵

توزیع ۲۵ هزار وعده نهار و شام در موکب شهید«قهاری‌سعید» اسدآبادعلی قبادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد اظهار داشت: موکب سردار شهید «سعید قهاری‌سعید» فعالیت خود را از روز سه شنبه ۹ آبان ماه آغاز کرده است.

وی افزود: اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان اسدآباد بر اساس نیات واقفین خیراندیش و از محل روضه خوانی و تعزیه داری حضرت سیدالشهدا(ع) امسال چهارمین سال است که در مسیر گردنه اسدآباد مسجد امام خمینی(ره) اقدام به برپایی ایستگاه صلواتی کرده است.

رییس اوقاف و امور خیریه شهرستان اسدآباد ابراز داشت: در طول این مدت اداره اوقاف و امور خیریه اسدآباد برنامه‌ریزی کرده که ۲۵ هزار وعده نهار، ۲۵ هزار وعده شام و۱۵ هزار وعده صبحانه در بین زائرین توزیع کند.

وی با بیان اینکه در طول روز نیز ۲ تا ۳ هزار میان وعده چای و کلوچه و میوه توزیع می‌شود، ادامه داد: در ایستگاه صلواتی شهید «قهاری‌سعید» ۱۲۰ نفر در عرصه‌های مختلف خدماتی، فرهنگی، مذهبی و... فعالیت دارند که از جمله این فعالیت‌ها حضور پنج روحانی مستقر در این موکب است که با اقامه نماز جماعت اول وقت و پاسخگویی به مسائل شرعی و احکام به زائرین خدمت می‌کنند.

قبادی در ادامه اظهار داشت: اداره اوقاف شهرستان اسدآباد مبلغ ۳۵۰ میلیون ریال برای ترمیم فضای مسجد امام خمینی(ره) که ایستگاه در آن برپا شده هزینه کرده که بخش اعظمی از آن بابت راه‌اندازی موتورخانه برای آب گرم سرویس بهداشتی و سیستم گرمایشی بوده است.

وی در بحث فعالیت فرهنگی این ایستگاه از توزیع بسته‌های فرهنگی «ره توشه زائر» خبر داد و گفت: این بسته فرهنگی که شامل ادعیه، راهنمای سفر و لوح فشرده صوتی است در بین زائرین توزیع می‌شود و فضای ایستگاه با تمثال شهدای شهرستان و استان همدان مزین شده است.

رییس اوقاف و امور خیریه شهرستان اسدآباد در پایان سخنانش از تمام ارگان‌ها و نهادهای دولتی و نظامی که در این ایستگاه همکاری دارند تقدیر کرد .

انتهای پیام/

ارسال نظرات