امام جمعه بناب:

دشمنان از رزمایش اربعین حسینی وحشت دارند

امام جمعه بناب در خطبه های این هفته این شهرستان با بیان اینکه راهپیمایی میلیونی اربعین حسینی(ع) نتایج مثبت خود را نشان خواهد داد و دشمنان از این رزمایش عظیم خیلی وحشت دارند، گفت: هرکس که در مسیر و خط امام حسین(ع) قرار گیرد، در مسیر الهی قرار گرفته است.
کد خبر: ۸۹۴۵۸۷۶
|
۱۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام مصطفی باقری بنابی با اشاره به راهپیمایی میلیونی مردم در روز اربعین اظهار کرد: درباره اربعین باید اندیشید، باید پیرامون قیام سیدالشهداء(ع) و همین خیزشی که در عالم هستی به راه افتاده است، تفکر و کنکاش کرد.
وی با اشاره به اهداف و فلسفه قیام عاشورا یادآوری کرد: امام حسین(ع) بی تعارف راه اصلاح جوامع را به مسلمانان یاد داد و یادآوری کرد آنجا که با منطق علوی نمی شود جامعه را اصلاح کرد، باید با قیام وارد میدان شد و با اهدای خون گرم به عزت و شرف رسید.
حجت الاسلام باقری بنابی با اشاره به اهمیت انتظار و عاشورا در بین شیعیان و مسلمانان ادامه داد: باید با پرچم عاشورا به مقاومت و ایستادگی خود در برابر دشمنان ادامه دهیم و حضور میلیونی مردم در راهپیمایی اربعین مشت محکمی بر دهان دشمنان انقلاب و تشیع است.
وی با تاکید بر اینکه دشمنان نظام از ترویج فرهنگ مقاومت، جهاد و شهادت می ترسند، گفت: آمریکا و دشمنان نظام طبل توخالی ای بیش نیستند و به دروغ سر و صدا راه می اندازند.
حجت الاسلام باقری بنابی یادآوری کرد: این پیروزی ها در سایه ولایت و سیدالشهداء(ع) است و باید قرص و محکم از ولایت و سیدالشهداء(ع) دفاع کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار