خبرهای داغ:
امام جمعه شهرضا گفت: اربعین نمایش اقتدار تشیع است که روز به روز جهان را دربرگرفته  و ادامه دارد.
کد خبر: ۸۹۴۵۸۴۶
|
۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرضا، حجت‌الاسلام سیف الله یعقوبی ظهر روز گذشته در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرضا، اظهار داشت: اربعین نمایش اقتدار تشیع است که روز به روز جهان را دربرگرفته  و ادامه دارد.

وی با بیان اینکه تجمع بیش از 20 میلیون زائر در این ایام، یک مانور بزرگ بود، افزود: پیاده‌روی اربعین پیام‌ها و اهداف مهمی داشت، پیام این حضور به همه مردم دنیا این است که عشق و ارادت به امام حسین(ع) و خاندان بزرگ ائمه اطهار با روح و جان مسلمانان درآمیخته شده و هرگز این شور و شوق از بین نمی‌رود.

امام جمعه شهرضا با تأکید بر اینکه بیگانگان از راهپیمایی عظیم اربعین به‌عنوان بزرگ‌ترین رخداد در عالم یاد می‌کنند، گفت: این حضور میلیونی برگ زرین دیگری بر افتخارات دفتر شیعه است که به برکت نام امام حسین(ع) محقق شده است.

وی با اشاره به دعوت سعد حریری به عربستان و دستور بر استعفای او، بیان کرد: این حرکت نشان از رسوایی سیاسی آنها است، حتی مردم ساده و عوام نیز به سیاست‌های آنها می‌خندند، آیا این اتفاق برای آن کشور اعتبار است یا نشان از بی‌کفایتی آنها دارد.

یعقوبی تصریح کرد: این اتفاق بزرگ‌ترین توهین به دولت، ملت و مجلس لبنان است و به استقلال و ملیت لبنان توهین شده است و اعتقاد دارم که سازمان ملل باید در این موضوع دخالت کند که چرا یک کشور به حاکمیت کشور دیگر توهین کرده است.

وی با بیان اینکه در راستای قدرت‌طلبی شاه عربستان 500 شاهزاده بازداشت و حساب آنها مسدود شده است، بیان کرد: در حالیکه داعش و تروریست‌ها در حال شکست هستند شاه عربستان در حال برنامه‌ریزی برای به آشوب کشاندن لبنان است.

امام جمعه شهرضا با بیان اینکه استقلال سیاسی و اقتدار مثال زدنی نظام اسلامی در گرو مقابله با نظام سلطه آمریکا است، اظهارداشت: آمریکا در پیشبرد اهداف سیاسی و نظامی خود با حضور ایران در منطقه ناکام و با شکست‌های پی در پی مواجه است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها