خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز:

تلاش آل سعود جلوگیری از نفوذ ایران در منطقه و بی ثباتی لبنان است

امام جمعه تبریز در خطبه های نمازجمعه این هفته تبریز گفت: حکام عربستان و محور غربی و صهیونیستی در سایه حمایت امریکا با فرافکنی علیه جمهوری اسلامی و محور مقاومت تلاش برای جلوگیری از نفوذ جمهوری اسلامی ایران در منطقه و خنثی کردن پیروزی های چشمگیر محور مقاومت و برهم زدن ثبات موجود در لبنان دارند.
کد خبر: ۸۹۴۵۸۴۰
|
۱۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم افزود: همه مردم منطقه و کشورهای جهان می دانند که اگر جمهوری اسلامی ایران در منطقه نبود اکنون تروریسم تکفیری همه جا را گرفته و نخستین قربانی آن نیز خود عربستان بود.
وی با اشاره به اینکه هم اکنون تروریسم به ویژه تروریسم تکفیری در منطقه تحت کنترل درآمده است، ادامه داد: همچنان که توطئه ها و سیاست های ایران ستیزی و ایران هراسی استکبار از آغاز انقلاب تاکنون شکست خورده است از این پس نیز با رهبری های داهیانه رهبر  فرزانه نقلاب شکست خواهد خورد.
حجت الاسلام آل هاشم با اشاره به بازداشت عده زیادی از شاهزادگان سعودی بیان کرد: این اقدام های حکام سعودی نشان دهنده بالاگرفتن جنگ قدرت در این کشور، هموار کردن مسیر برای پادشاهی محمد بن سلمان ولیعهد عربستان و ترفندی برای قلع و قمع رقبای سیاسی ولیعهد این کشور با حمایت امریکاست.

تلاش آل سعود جلوگیری از نفوذ ایران در منطقه و بی ثباتی لبنان است
امام جمعه تبریز با اشاره به شهادت  وحید فرهنگی؛ شهید مدافع حرم اظهار کرد: مسئولان باید قدر جوانان را بدانند چراکه آن ها در شرایط سخت و زمان بحرانی کارساز بوده و به داد کشور می رسند.
حجت الاسلام آل هاشم همچنین با اشاره به شهادت هشت مرزبان در منطقه چالدران افزود: آن ها حافظان امنیت کشور بودند و در درگیری با اشرار به شهادت رسیدند.
خطیب جمعه تبریز با اشاره به مناسبت های مختلف هفته خواستار توجه مردم و خیران به موضوع وقف، کتابخوانی و مطالعه، انجام فعالیت های ورزشی و تغییر شیوه زندگی برای مقابله با بیماری دیابت، نارسایی های کلیوی و بیماری های قلبی و عروقی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها