خبرهای داغ:
امام جمعه شربیان در خطبه های نمازجمعه این شهر گفت: قدرت نمایی 20 میلیونی راهپیمائی اربعین حسینی از 5 قاره جهان و حداقل 60 کشور(شعیه و سنی،مسیحی و ...) پیام بزرگی برای دنیاست.
کد خبر: ۸۹۴۵۸۳۵
|
۱۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام منصوری اظهارداشت: اربعین فرهنگ مهربانی، سخاوت و بخشش است و باید از این مراسم باشکوه که همه اقشار در آن حضور دارند برای معرفی درس فرهنگ شیعه در جهانیان استفاده شود تا آن بازنمایی وارونه از چهره و تفکر شیعه در جهان از سوی مخالفان و دشمنان اصلاح شودو

وی افزود: به فرموده رهبر فرزانه انقلاب خوشا به حال آن کسانی که در حال پیاده روی هستند و به زیارت اربعین خواهد رسید ما هم اینجا با شوق و حسرت به این گام ها نگاه می کنیم.

 امام جمعه شربیان به فرمایشات معظم له در جمع هئت های دانشجویی اشاره  و بیان کرد: امروز بحمدالله ملت ایران وقتی به پشت سر خود نگاه می کند موفقیت های فراوانی را می بیند و پیش رو هم همین جور امیدبخش و خوش عاقبت است.

حجت الاسلام منصوری ادامه داد: در این هیچ تردیدی نیست منتها راه، راه  همواری نیست بلکه راه پر پیچ و خمی است، راه پرفراز و نشیبی است راهی است که بعضی ها ممکن است در این راه بخاطر برخورد با عوامل نامساعد از عزم و اراده شان کاسته شود .

حجت الاسلام منصوری تصریح کرد :ایشان فرمودند سعی تان این باشد که از عزم و اراده تان در این راه کاسته نشود و روز به روز ثابت قدم بشوید.

تجمع 20میلیونی اربعین پیام بزرگی برای دنیاست

امام جمعه شربیان به اهداف بن سلمان از بازداشت شاهزاده سعودی اشاره و اظهار کرد: این استعفا با فشار عربستان صورت گرفت که اهداف آن ها بی ثبات کردن لبنان و انتقام شکست داعش و ائتلاف عربی –عربی و غربی است.

حجت الاسلام منصوری در ادامه به آغاز هفته وقف اشاره کرد و گفت: به مناسبت آغاز هفته وقف ضمن معرفی سنت حسنه وقف  مردم را به مشارکت در امور خیر و موقوفات تشویق می کنیم و به عنوان صدقه جاریه از خود به یادگار بگذارید و همچنین تلاش کنیم طبق نیات واقف درصدی از درآمد آن را صرف عزاداری سیدالشهدا کنیم.

وی آغاز هفته کتاب و کتابخوانی را گرامی داشت و اضافه کرد: پرخسارت ترین تنبلی ها تنبلی در خواندن کتاب است برای یک ملت خسارتی بزرگ است که افراد آن با کتاب سروکار نداشته باشند و برای یک فرد توفیق عظیمی است که با کتاب مانوس و همواره در حال بهره گیری از آن باشد و لزوم تولید کتاب خود در عرصه های فکری مختلف و تشویق و ترغیب و ترویج امر کتابخوانی وظیفه همه ما باشد.

حجت الاسلام منصوری در ادامه شهادت رزمندگان و مرزبان را تسلیت گفت و خاطرنشان کرد: همه مرزبانان و سربازان  ولایت هستند که هم سختی زمستان و هم تابستان را می کشند و در راستای مبارزه با بدخواهان که تلاش برای ناامن کردن مرزها را دارندتلاش می کنند.

ارسال نظرات