خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی استان همدان خبر داد

تردد ۳ میلیون خودرو از آغاز طرح اربعین در جاده‌های استان همدان

فرمانده انتظامی استان همدان در ادامه با اشاره به افزایش ۵۰ درصدی حجم ترددها نسبت به سال گذشته در جاده های استان همدان گفت: از آغاز طرح اربعین تاکنون شاهد تردد بیش از ۳ میلیون خودرو در مسیر رفت و برگشت در جاده های استان همدان هستیم.
کد خبر: ۸۹۴۵۸۳۰
|
۱۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۱

تردد بیش از ۳ میلیون خودرو از آغاز طرح اربعین در جاده‌های استان همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار بخشعلی کامرانی صالح با اشاره به اجرای طرح اربعین اظهار داشت: برنامه ریزی‌ها و اقدامات لازم در حوزه های ترافیکی، امنیتی و انتظامی برای تردد امن زائران و همچنین پوشش  انتظامی و ترافیکی بیش از ۴۰ ایستگاه صلواتی در استان به صورت مطلوبی اجرایی شده است.

وی در ادامه با اشاره به افزایش ۵۰ درصدی حجم ترددها نسبت به سال گذشته در جاده های استان همدان گفت: از آغاز طرح اربعین تاکنون شاهد تردد بیش از ۳ میلیون خودرو در مسیر رفت و برگشت در  جاده های استان همدان هستیم.

فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به استقرار ۱۲۰ تیم پلیس راه و ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان همدان گفت: از آغاز طرح اربعین تاکنون  ۸۰ درصد تصادفات فوتی در جاده های استان همدان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل کاهش داشته است.

وی با اشاره به اینکه تعداد زیادی از زائران در حال برگشت از این سفر معنوی هستند، گفت: زائران باید حتما سفر خود را مدیریت کنند و اگر احساس خستگی می کنند از خدمات ایستگاه های صلواتی استفاده کنند تا به سلامت به شهرهای خود برگردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار