خبرهای داغ:
رئیس اداره تبلیغات اسلامی اردستان گفت: شهدای گرانقدر با ایثار خون خود راه کربلا را هموار کردند و شهدا به ما حیات دادند، لذا سعی کنیم رهرو آنان باشیم.
کد خبر: ۸۹۴۵۶۸۰
|
۱۹ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردستان ، حجت الاسلام سید جواد حیدری صبح روز گذشته در مراسم اربعین حسینی در سالن شهدای بسیج حوزه امام علی(ع)) اردستان اظهار کرد: درسی که از اربعین باید گرفت این است که خود را اصلاح کرده و در راه درست قرار بگیریم.

وی افزود: جابر بن عبدالله انصاری، صحابی پیامبر به عنوان نخستین زائر قبر حسین بن علی در روز بیستم صفر یعنی چهل روز بعد از شهادت امام حسین، وارد کربلا شد و سنت زیارت اربعین بعد از او در بین مسلمانان ادامه داشته است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اردستان گفت:روزاربعین یادآوری هر ساله مصیبت بزرگ عاشورا است تا زمانی که منتقم این مظلومیت ها پا در رکاب گذاشته و عاشوراییان به ندای او لبیک بگویند.

حجت الاسلام حیدری با بیان اینکه شهدای گرانقدر با ایثار خون خود راه کربلا را هموار کردند، تصریح کرد: شهدا  به ما حیات دادند، لذا سعی کنیم رهرو آنان باشیم.

وی تاکید کرد: محرم و صفر که تمام می شود عده ای فکر می کنند شور تمام شده، اما شاید اینگونه باشد ولی شعور و معرفت حسینی تمام شدنی نیست.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اردستان همچنین خاطرنشان کرد: محب اباعبدالله کسی است که پوششی به تن کند که حجاب او کامل باشد.

حجت الاسلام حیدری تصریح کرد: پاکدامنی ها و قداست ها در فضای مجازی به شدت از سوی دشمن تهدید می شود، لذا مواظب ایمان خود باشید.

وی افزود: یکی از نشانه های ظهور حضرت مهدی این است که همه برای گسترش فرهنگ دینی هزینه می دهند که نمونه آن در کمک به موکب های اربعین تبلور پیدا کرده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها