خبرهای داغ:
رئیس اداره تبلیغات اسلامی اردستان گفت: جوانان الگو و محور عاشورایی را سرمشق خودشان قرار بدهند تا با متد روز بتوانند پیش بروند و مسئولان، متولیان و خیران پشتوانه ای باشند برای ازدواج جوان که بهترین پیشگیری از آسیب خواهد بود.
کد خبر: ۸۹۴۵۶۷۶
|
۱۹ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردستان ، حجت الاسلام سید جواد حیدری  در جلسه کارگروه اجتماعی و فرهنگی در فرمانداری اظهار کرد: گرفتاریهایی که از نسل جوان در اردستان می بینیم برای شهری که عالم پرور و شهید داده است جای تأمل دارد.

وی افزود: اگر بخواهیم موفق باشیم باید آسیب ها ریزش داشته باشد و راه اصلی آن نیز برگزار کلاس های آموزشی است که می تواند در مدارس نهادینه شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اردستان گفت: مهمترین و بهترین راه برای مقابله با آسیب که۳۹ سال است انجام می شود شعار نیست بلکه اقدام و عملی است که مقام معظم رهبری به آن اشاره دارند.

حجت الاسلام حیدری با بیان اینکه با برگزاری سمینارها و جلسات راهی به جایی نخواهیم برد، تصریح کرد: خواهران نیمی از افراد تحصیل کرده جامعه هستند که باید روی سن ازدواج آنها کار شود.

وی تاکید کرد: برای جلوگیری از آسیب ها روحانیون هم باید رسالت خود را انجام داده و از منبرهایی که در اختیار دارند بهترین استفاده را کرده و مشکلات را برای خانواده ها بیان کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اردستان همچنین تصریح کرد: مردم، جامعه و حاکمیت وظیفه دارند در موضوع جلوگیری از آسیب کمک کرده و چند عامل که موجب می شود آسیب فراوان شود بی عدالتی و تبعیض و رانت در جامعه است.

حجت الاسلام حیدری هجمه دشمن به جوانان را وسیع دانست و افزود: جوانان به مسئولان و بزرگان نگاه می کنند و رفتار آنها می تواند در جلوگیری از آسیب موثر باشد هر چند ماهواره و فضای مجازی بی اثر نیستند.

وی یادآوری کرد: کارگروههای اجتماعی و فرهنگی بهترین گزینه است تا در آن روی آسیب های جوانان کار شده و نسبت به نشر سنت ازدواج و راهکارهای آن ایده ارائه شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اردستان خاطرنشان کرد: جوانان برای تشکیل زندگی با توجه به وضعیت اقتصادی گریزان هستند و شاهد هستیم وعده هایی که مسئولان می دهند و به آن عمل نمی کنند در نسل جوان تاثیر دارد.

حجت الاسلام حیدری تاکید کرد: هرچند باید آسیب ها را درمان کنیم آن هم با آموزش، اما ببینیم چقدر بودجه برای متولیان فرهنگی در نظر گرفته شده تا بتوانند کار فرهنگی کنند.

وی افزود: جوانان الگو و محور عاشورایی را سرمشق خودشان قرار بدهند تا با متد روز بتوانند پیش بروند و مسئولان، متولیان و خیران پشتوانه ای باشند برای ازدواج جوان که بهترین پیشگیری از آسیب خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها