آیت‌الله محمدمهدی حسینی همدانی گفت: نیروی انتظامی در پیشرفت و موفقیت کشور سهم بسزایی دارد چرا که پیشرفت کشور با وجود امنیت محقق می‌شود.
کد خبر: ۸۹۴۵۶۱۸
|
۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۵
آیت‌الله محمدمهدی حسینی همدانی امروز در دیدار با فرماندهان و مدیران فرماندهی انتظامی استان البرز گفت: نیروی انتظامی و پلیس موفق شده است که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نقش مهمی را در جامعه ایفا کند.
 
پیشرفت کشور با وجود امنیت محقق می‌شود

وی با بیان اینکه امنیت اجتماعی جامعه با کمک و حضور پلیس میسر می‌شود، افزود: درگذشته و زمان شاهنشاهی نیرو‌هایی که در قالب نیروی انتظامی فعالیت می‌کردند مقابل مردم بودند.

نماینده، ولی فقیه در البرز ضمن اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر عزت و اقتدار نیرو‌های انتظامی در کشور، تصریح کرد: با توجه به اینکه موفقیت و پیشرفت جامعه درگرو ایجاد امنیت در کشور است باید گفت: پلیس نقش ویژه‌ای در پیشرفت جامعه ایفا می‌کند.

آیت‌الله حسینی همدانی یادآور شد: نیروی انتظامی در سال‌های گذشته فعالیت چشم‌گیری در راستای موفقیت و پیشرفت کشور داشته است.

وی با اشاره به ترفند دشمنان مبنی بر از بین بردن نظام کشور ایران اسلامی بیان داشت: دشمن تمام سعی خود را بر این گذاشته است که نظام و اتحاد موجود در کشور را متضرر کند، اما ما موظف هستیم با اقدام درست و رفتار شایسته مقابل این هجمه دشمن ایستادگی کنیم.

امام‌جمعه کرج تبیین کرد: با کمی توجه و نگاه متوجه می‌شویم که در کشور‌های همسایه و خاورمیانه آشوب به پا شده است که این آتش توسط مستکبران روشن است؛ ایران اسلامی با تکیه‌بر راهنمایی‌های رهبر فرزانه و امام عصر (عج) است که در امنیت کامل قرارگرفته است.
ارسال نظرات