خبرهای داغ:
آیین استقبال از پیکر پاک و مطهر شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس در شهر شهیدپرور بهبهان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۴۵۶۱۵
|
۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۳

مردم بهبهان و دیار سردار سرلشگر شهید اسماعیل دقایقی فرمانده لشکر 9 بدر با حضور در مراسم باشکوهی از پیکر پاک و مطهر یک شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس استقبال می‌کنند.

آیین استقبال از پیکر مطهر شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس در شهر شهیدپرور بهبهان روز یکشنبه 21 آبان ماه از ساعت 15:30 آغاز می‌شود و همشهریان سردار شهید صدرالله فنی و سردار شهید حبیب‌الله شمایلی از لاله‌های بی‌نشان زهرایی استقبال می‌کنند.

مردم دیار سردار شهید عبدالعلی بهروزی و شهید سید ماندنی موسوی در ابتدای شهر و از فلکه استیل به استقبال پیکر مطهر شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس می‌روند.

قرار است پیکر پاک این شهید گمنام همزمان با ایام سوگواری اربعین سرور و سالار شهیدان در دانشگاه صنعتی خاتم‌الانبیاء بهبهان و شهر شهید رضا شجاعی آرام ‌گیرد.

پیکر پاک و مطهر این شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس روز دوشنبه 15 آبان ماه از معراج شهدای تهران به اهواز و دیار سردار سرلشکر شهید علی هاشمی، فرمانده قرارگاه سری نصرت و سپاه ششم امام جعفرصادق(ع) منتقل شد.

پیکر پاک این شهید والامقام در آستانه اربعین سرور و سالار شهیدان با استقبال مردم، خانواده‌های معظم شهدا و جمعی از مسئولان لشکری و کشوری به اهواز و استان خوزستان انتقال یافت.

آیین استقبال از پیکر پاک این شهید در فرودگاه بین‌المللی اهواز برگزار شد و مردم خوزستان به همراه خانواده شهیدان پیکر مطهر این مسافر کربلا را دربرگرفتند.

جزییات آیین وداع و تشییع پیکر مطهر شهید گمنام دفاع مقدس در دانشگاه صنعتی خاتم‌الانبیاء بهبهان به زودی به اطلاع ملت شریف ایران به ویژه مردم شهیدپرور خوزستان می‌رسد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها