یک بسیجی فعال در عرصه صنایع دستی در گفتگو با «بسیج»:
شمسی مرادی گفت: صنایع دستی کشور و بویژه شهرستان باخرز نیاز به بازاریابی دارد صنایع دستی درتحقق اقتصاد مقاومتی نقش ویژه ای دارد از اینرو مسوولان باید تمام زمینه ها را برای محصولات تولیدی فراهم کنند.
کد خبر: ۸۹۴۵۵۶۵
|
۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۵

شمسی مرادی فرمانده پایگاه بسیج حضرت معصومه (س) باخرز استان خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: صنایع دستی کشور و نیز شهرستان باخرز نیاز به بازاریابی دارد از آنجایی که صنایع دستی درتحقق اقتصاد مقاومتی نقش ویژه ای دارد از اینرو مسوولان باید تمام زمینه ها را برای محصولات تولیدی مناطق و شهرستان ها را فراهم کنند.

وی با بیان اینکه صنایع دستی به عنوان یکی از زمینه های فعالیت فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی در جوامع مختلف عامل موثری در توسعه اقتصادی کشورمان است افزود: احیای صنایع دستی باید صورت بگیرد این در حالی است که فعال سازی صنایع دستی می تواند موجب بالا بردن سطح اشتغال در جامعه شود و می تواند انگیزه های اقتصادی و درآمد زایی برای خانواده ها را ایجاد کنند.

وی در ادامه افزود: باید توجه به تولیدات صنایع دستی روستایی شود این در حالی است که با تکیه بر هنرهای دستی ایران و خلاقیت در طراحی و نواوری هنرهای دستی بومی ا در کارآفرینی و رشد مشاغل روستایی نقش موثری را ایفا می کند

ارسال نظرات