مسئول کلینیک های ویژه دانشگاه علوم پزشکی زنجان:
اکیپ پزشکان و دندانپزشکان عمومی، متخصص و کادر پرستاری برای ویزیت رایگان بیماران در تاریخ 25 آبان ماه به روستای پری ماهنشان می رود.
کد خبر: ۸۹۴۵۵۶۳
|
۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسئول کلینیک های ویژه دانشگاه علوم پزشکی زنجان و مسئول هماهنگی، سازماندهی و اعزام اکیپ جهادگران سلامت دانشگاه  گفت: دومین اکیپ 30 نفره پزشکان و دندانپزشکان عمومی، متخصص و کادر پرستاری برای ویزیت رایگان بیماران در تاریخ 25 آبان ماه به روستای پری ماهنشان می رود.

دکتر مصطفی محمدی افزود: محل انجام ویزیت رایگان بیماران در مرکز بهداشتی درمانی روستای پری ماهنشان خواهد بود. وی یاد آور شد بیماران می توانند جهت ثبت نامه و بهره مندی از خدمات ویزیت رایگان این تیم جهادی به مراکز بهداشتی درمانی ماهنشان، پری، خیرآباد و سهند مراجعه نمایند.

وی اظهار داشت: به منظور جلوگیری از ازدحام جمعیت در تاریخ یاد شده شهروندان عزیز به مراکز بهداشتی درمانی مراجعه و ثبت نام کنند و نوبت ویزیت دریافت نمایند.

دکتر مصطفی محمدی افزود:  با این حال مقدمات لازم برای تریاژ بیماران و مراجعینی که موفق به دریافت نوبت نشوند پیش بینی شده است.

مسئول هماهنگی، سازماندهی و اعزام تیم سیار جهاد گران سلامت تصریح کرد: تاکنون 10 پزشک  و دندانپزشک عمومی، 15 پزشک متخصص و فوق تخصص در رشته های گوارش، رادیولوژی، طب سنتی، زنان، کلیه و مجاری ادراری، داخلی، ارتوپدی، قلب و عروق، عفونی، روانپزشکی و اطفال و 10 پرستار و ماما و 3 دستیار دندانپزشکی جهت اعزام به روستای پری اعلام آمادگی کرده اند.

دکتر مصطفی محمدی خاطر نشان ساخت:40 نفر نیروی فنی و پشتیبانی از قبیل متصدی پذیرش، اطلاعات، منشی، نگهبان، خدماتی، دارویی، انتظامی، نقلیه نیز این اکیپ را همراهی خواهند کرد.

ارسال نظرات