یکی از فرماندهان بسیج شهرستان باخرز در گفتگو با بسیج:
شمسی مرادی گفت:خانواده نقش مهمی در اقتصاد مقاومتی دارد از اینرو خانواده می تواند نقش موثری در توسعه و رشد اقتصادی جامعه داشته باشد. بنابراین نحوه مصرف و عملکرد هر خانواده در چرخه اقتصادی کشور تاثیر دارد.
کد خبر: ۸۹۴۵۵۵۹
|
۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۲

شمسی مرادی فرمانده پایگاه بسیج حضرت معصومه (س) باخرز استان خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی مجموعه ای از استراتژی هایی است که در شرایط تحریم تجویز می شود از اینرو در اقتصاد مقاومتی تمامی عوامل اقتصادی، اعم از دولت، تولیدکنندگان و خانواده ها وظایفی را عهده دار هستند.

وی با بیان اینکه اجرای صحیح اقتصاد مقاومتی می تواند باعث شکوفایی و رشد اقتصادی شود افزود: باید استفاده حداکثری از زمان، منابع و امکانات را داشت و از سوی دیگر هم تولید ملی موررد حمایت قرار بگیرد.

وی در ادامه افزود: خانواده نقش مهمی در اقتصاد مقاومتی دارد از اینرو خانواده به عنوان واحد کوچکی از اجتماع می تواند نقش موثری در توسعه و رشد اقتصادی جامعه داشته باشد. بنابراین نحوه مصرف و عملکرد هر خانواده در چرخه اقتصادی کشور تاثیر دارد.

مرادی خاطر نشان کرد:‌اگر الگوی مصرف خانوار بر اساس منطق باشد و منطبق بر الگوی تولید کشورمان باشد با اقتصاد مقاومتی سازگار است و اگر منطبق بر الگوی تولید داخل نباشد ضد اقتصاد مقاومتی است.

این فرمانده بسیج در پایان افزود: اصلاح الگوی مصرف خانوار باید شکل بگیرد به دلیل اینکه الگوی مصرف فاصله  با الگوی مصرف مطلوب اقتصاد دارد از اینرو ضروری است که الگوهای مصرف خانوار منطبق بر اقتصاد مقاومتی قرار بگیرد و این روند در جامعه اسلامی ضرورتی انکارناپذیر دارد.

ارسال نظرات